021-41454

فعالیت فضای باز در کانادا

فعالیت فضای باز در کانادا

فعالیت فضای باز در کانادا

کانادا کشور پهناور و زیبایی است . این کشور دارای استان های مختلف و بی مثالی می باشد .

این کشور دارای تراکم جمعیت پایینی می باشد اقتصادی شکوفا و درخشان دارد و دارای امکانات زندگی در بهترین حد استانداردهای ممکن می باشد.این کشور تمام تلاش خود را می کند تا فعالیت فضای باز در کانادا را نیز ممکن کند و از هر شرایطی برای ایجاد تفریحات و ورزش ها در فضای باز بهره می برند.

این کشور دارای اب و هوای سردی در فصل زمستان می باشد در حدی که شهروندان کانادا خانه نشین میشوند و در فصل تابستان که اب و هوای کانادا مطبوع و دلنشین است کانادایی ها نهایت استفاده را از تابش خورشید و هوای مطبوع می برند.

فعالیت فضای باز در کانادا شامل انواع ورزش ها ، تفریحات و فستیوال های مختلف می شود.در این فستیوال ها مدام دور هم جمع می شوند به تماشای مراسم می پردازند و از خوراکی ها و نوشدنی هایی که برای فستیوال تهیه شده است میل میکنند و اوقات خوشی را سپری می کنند .

کانادا زمینه ی مناسب برای اسکی و انواع ورزش های برفی در فصول سرد و همچنین دوچرخه سواری ،قایق رانی و کوهنوردی یا پیاده روی را فضاهای باز و در طبیعت فراهم کرده است.

 

اطلاعات تکمیلی

شما میتوانید وسایل مورد نیاز برای اسکی و یا سایر ورزش ها را کرایه کنید و هزینه ی کرایه روزی هشتاد دلار حدودا می باشد.

شما با فعالیت در فضای باز در کانادا میتوانید از مناظر زیبا و طبیعت بی نظیر این کشور نیز بهره ببرید.

طبیعت بسیار دیدنی که از جنگل های انبوه و نپه های گرد زیبا و دریاچه های فوق العاده دیدنی تشکیل شده است.

آژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلف مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان می باشد .منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :