021-41454

فرهنگ مردم استرالیا

فرهنگ مردم استرالیا

فرهنگ مردم استرالیا

فرهنگ مردم استرالیا

استرلیا از جمله کشورهایی است که از درصد بالای جمعیت شهرنشین برخوردار است. شاید در هیچ کدام از قاره های جهان مسأله مذهب و دین به سبک و صورتی که در اقیانوسیه وجود دارد نباشد.

مردم استرالیا به ورزش کردن علاقه بسیار زیادی دارند به نحوی از جمعیت 19 میلیونی حدود 8 میلیون نفر ورزش حرفه ای انجام می دهند.

مردم استرالیا بهبرگزاری جشن های متلف علاقه بسیار زیادی دارند  و هر ماه از سال تقریبا جشنواره ها ی بین المللی مختلفی داند.

مردم استرالیا به روزنامه خواندن علاقه بسیاری نشان می دهند.

مردم استرالیا به دلیل سواحل و دریا های زیادی که دارند علاقه بسیار زیادی به رنگ ابی دارند و این رنگ در بسیاری از پرچم های ان ها نیز مشهود است.

مردم استرالیا در ملاقات اول از روبوسی کردن خودداری کرده و فقط به دست دادن اکتفا می کنند.

اگر توسط دوستی به رستوران یا کافی شاپی دعوت شدید به این معنا نیست که دوستتانباید صورت حساب شما را پرداخت کند.

پوشیدن لباس های رسمی در ادارات ممنوع است.

سیگا کشیدن در ادارات و مجامع عمومی ممنوع است.

زنان در استرالیا هم اینک درصد بالایی از نیروی کار استرالیا را تشکیل می‌دهند، اما به مثابه بسیاری کشورهای دیگر، در مشاغلی با دستمزد پایین یا کار‌های نیمه وقت گمارده می شوند.

قتی می‌خواهید از دری عبور کنید بهتر است که در را نگهدارید و بگویید After you و یا اگر گفتند After you بدون اصرار رد شوید و بگویید Thank you، نگهداشتن در برای کسی که از پشت سر شما می‌آید نیز نشانه شخصیت شماست. استرالیایی ها رعایت می‌کنند، چینی‌ها خیلی از این کارها را بلد نیستند.

زنان خارجی که برای کسب و کار و امور تجاری به استرالیا سفر می‌کنند، به ندرت ممکن است با تبعیض و سمت‌گیری جنسیتی مواجه شوند.

[su_button url=”/انواع-ویزای-استرالیا/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]انواع ویزای استرالیا[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :