021-41454

فرهنگ عجیب چینی ها

فرهنگ عجیب چینی ها

فرهنگ عجیب چینی ها

فرهنگ عجیب چینی ها

1.بعضی از مردان در چین تصمیم می گیرند که ناخن های خود را بلند کنند و یا فقط یک ناخن مخصوص به عنوان یک نماد ثروت رشد دهند.

2.دادن هدایا بخش بزرگی از فرهنگ چینی است، اما معمولا از اولین پیشنهاد خودداری می کنند گاهی اوقات حتی پیشنهاد دوم و سوم را هم رد می کنند. اما ناامید نمی شوند، امتناع فقط گامی مؤدبانه در راه پذیرش کادو است.اگر کادو را به راحتی قبول کنند به عنوان نشانه ای از خیانت دیده می شود.

3.تف کردن، یک رفتار زشت و بی ادب در جهان غرب محسوب می شود، اما این رفتار عادی در برخی از نقاط چین دیده می شود

4.ممکن است بعد از خوردن بعضی غذا ها مواد غذایی در بین دندان ها گیر کند و حتما باید مواد غذایی را با خلال دندان حذف کرد و خلال دندان را با دستانشان پوشش می دهند تا ظاهر را حفظ کنند

5.خوردن چیزهای عجیب و غریب در چین عادی می باشد  چینی ها از چشم ماهی به شکم گاو ، از پای مرغ تا تخم مرغ صد ساله، را می خورند و این غذا های عجیب را بر روی منوی رستوران هایشان اورده اند. آیا شما  مسافری هستید که یک بار این غذاهی عجیب را امتحان کنید؟

6.احترام، شهرت و عزت در چین بسیار اهمیت دارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که حتی اگر چیزی شما را در سفرهای ناراحت یا نا امید کرد، از هر گونه نمایش ظاهری احساسات خودداری کنید و همچنان آرام باشید تا بیشترین شانس را برای رسیدن به نتیجه داشته باشید

7.هر ادویه و چاشنی را به مواد غذایی اضافه نمی کنند چون بعضی از چاشنی ها در بعضی مواد غذایی معنی خاصی دارد
بعضی ادویه ها را  در کاسه شکوفه یا کاسه برنج بریزید به معنای علامت مرگ است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تور نمایشگاهی چین

تور چین

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :