021-41454

 غذای سنتی کانادایی

 غذای سنتی کانادایی

غذای سنتی کانادایی

اگر شما به کانادا سفر می کنید علاوه بر اینکه باید از محل های توریستی آن دیدن کنید بد نیست که غذاهای سنتی کانادا را هم امتحان کنید!

اگر تجربه خوردن هر یک از این غذاها را دارید با بقیه به اشتراک بگذارید.

 

poutine :

این غذا یکی از معروف ترین غذاهای کانادایی است که شامل یک ظرف از مخلوط سیب زمینی سرخ شده ، نوعی پنیر و سس آن که مخلوطی از کره آب شده  سیر و سس کچاب و خردل است . این غذا در اواخر دهه 1950 ظاهر شد و بسیارپر طرفدار گردید . از این غذا در جشن های سالیانه که در مونترال ، کبک، تورنتو، اتاوا استفاده می شود. امروزه این غذا را به عنوان ظرف غذای کانادا نامگذاری کرده اند .قیمت آن چیزی در حدود 5 ، 3 پوند خواهد بود.

 

Bannock :

بانوک یک نان ساده است که نقش مهمی در رژیم غذایی مردم بومی کانادا دارد. امروزه نسخه های مدرن این نان که یا پخته شده و سنگین و متراکم است و نوع سرخ شده آن نیز موجود است. این نان در کانادا بسیار محبوب است و در نانوایی ها و کافه ها در سراسر کشور قابل دسترسی است.

 

butter tart تارت کره ای:

از دیگر غذای سنتی کانادایی محبوب می باشد. شیرینی های کره ای خیلی ساده ای هستند اما آنها خیلی خوشمزه هستند . لایه به لایه این شیرینی با کره و شکر و تخم مرغ پر می شود و جزوی از شیرینی های سنتی کانادا محسوب می شود.

Nova Scotion Lobster Roolls  رول های خر چنگ نووا اسکات:

 

کانادا یک کشور عظیم با غذاهای دریایی چشمگیر است شامل ماهی قزل آلای اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام ، ماهی قزل آلا دودی و البته خرچنگ های ساحل شرقی . رول های خرچنگ نووا اسکات از غذاهای محبوب کانادا است .

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :