021-41454

شهرهای مهم استرالیا

شهرهای مهم استرالیا

شهرهای مهم استرالیا »

سیدنی:

همیشه یک شهر جذاب برای دانشجویان است و مناظر نمادین آن برای دانشجویان زیادی از سراسر جهان یک تصویر زیبای بزرگ است. سیدنی دارای سواحل و پارک های پرطرفدار و همراه با تابش آفتاب است.

تعدادی از دانشگاه های معتبر بین المللی در سیدنی وجود دارد که اجازه می دهد جمعیت دانشجویی در سیدنی شکوفایی داشته باشند و گروهی بزرگ از خارج از کشور که مشتاق مطالعه در بزرگترین شهر استرالیا هستند.

سیدنی همچنین می تواند خود را در فرهنگ پر جنب و جوش و منحصر به فرد خود، به ارمغان بیاورد. برگزاری مجموعه ای از آیکون های فرهنگی مانند اپرای- سیدنی- پل بندر و موزه هنر معاصر و…

با این حال، سیدنی به راحتی گرانترین شهر این کشور است و قیمت اجاره در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است که یک مشکل بزرگ را برای بسیاری از دانشجویانی که به دنبال تحصیل در آنجا هستند را بوجود آورده است.

بریزبن:

به لحاظ شیوه زندگی و فرصت های دانشجویی به طور عجیبی در حال رشد است و یک جذابیت در شناخت برای وضعیت تحصیل دانشجویان دارد.

بریزبن خود را به عنوان شهری معرفی می کند که با زندگی شبانه پر جنب و جوش فراتر از سیدنی در بسیاری جهات در پیش است.

بریزبن همچنین دارای آب و هوای باور نکردنی محیط طبیعی و فرهنگ شهری است که هنوز برای کشف جایی در خارج از ایالت سانشاین تلاش می کند. بریزبن انتخاب خوبی برای دانشجویانی است که به دنبال یک تجربه عالی دانشجویی در آب و هوای شگفت انگیز همراه با انتخاب گسترده ای از زندگی شبانه و فرهنگ هستند.

ملبورن:

از دیگر شهرهای مهم استرالیا ملبورن است. مسلما نه تنها بهترین شهر استرالیا برای دانشجویان است بلکه یکی از شهرهای پرجمعیت جهان است. ملبورن قلب فرهنگی استرالیا است و دانشجویان هر هفته جشنواره های فرهنگی، موزه ها، رستوران ها و اوغات فراغت خود را در آنجا پر می کنند.

اما هزینه زندگی در مقایسه با شهرهای دیگر نسبتا زیاد است و آب و هوای اروپایی که ملبورن دارد سرد است و این آب و هوا برای همه مهاجران جا افتاده شده نیست.

با این حال، ملبورن تجربه ای عالی برای زندگی دانشجویی است و تا زمانی که بتوانید آب و هوای سرد را کنترل کنید، مطمئنا تحصیلات خود را در آنجا دوست خواهید داشت.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا توریستی استرالیا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :