021-41454

شرایط اخذ ویزا کاری ایتالیا

شرایط اخذ ویزا کاری ایتالیا

شرایط اخذ ویزا کاری ایتالیا

شرایط اخذ ویزا کاری ایتالیا

کشورهای اتحادیه ی اروپا و عضو پیمان شینگن از شرایط اقتصادی تقریبا مشابهی برخوردار هستند. به این صورت که اگر شخصی متقاضی کار تمام وقت در کشور ایتالیا باشد، بایستی پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایی از این کشور داشته باشد. حداقل مدرک تحصیلی شخص جهت اقدام برای ویزای کار ایتالیا مدرک کارشناسی است

تنها داشتن پیشنهاد کاری کفایت نمیکند و شما باید دعوت نامه ای از یک کارفرما که دارای شرکت معتبری در کشور ایتالیاست دریافت کرده باشید. پروسه به این صورت است که خدمات بازار کار ایتالیا بایستی آگهی جهت جذب نیرو یا در اداره کار آن کشور به مدت سه ماه منتشر کند و اگر کسی در خاک ایتالیا متقاضی این شغل نبود، مجددا بار دیگر این آگهی به مدت 3 ماه دیگر در سایت کاریابی اتحادیه اروپا درج گردد.

اگر هیچ شخصی در بین 28 کشور اتحادیه اروپا داوطلب دریافت این شغل نبود، در این حالت سازمانها و کمپانی ها می توانند نیروی کار خود را از بین افراد خارجی که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنند انتخاب کنند.

چه افرادی از اتحادیه اروپا می توانند از این پیشنهاد شغلی استفاده کنند؟

افرادی که اقامت کشورهای اروپائی را دارند.

پناهندگانی که دارای مجوز کار می باشند.

دانشجویانی که فارغ التحصیل کشور ایتالیا و همچنین کشورهای اتحادیه اروپا هستند و مجوز کار کردن دارند.

دانشجویان در حین تحصیل برای مقطع کارشناسی اجازه کار پاره وقت، نیمه وقت یا کار دانشجویی حدودا 10 ساعت و در مقطع کارشناسی ارشد مجاز به 20 ساعت کار می باشند.

صنایعی چون فلزکاری، مواد غذایی، ذرت، برنج، انگور، گندم، کشتی سازی، وسائل نقلیه، ماشین آلات، پوشاک، نساجی و هواپیماسازی از مهمترین صنایع کشور ایتالیا محسوب می شوند. اقتصاد ایتالیا بعد از کشورهای آمریکا، آلمان، ژاپن، انگلستان و فرانسه ششمین اقتصاد جهان محسوب می شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :