021-41454

سمبل نبوغ ایتالیا

سمبل نبوغ ایتالیا

سمبل نبوغ ایتالیا

سمبل نبوغ ایتالیا

ایتالیا کشوری توریستی و بسیار جذاب نزد مسافران و گدشگران میباشد.این کشور که زادگاه سزار و بتلمیوس میباشد کشوریست که امپراطوری قدرتمند رم در ان حکمرانی میکرده است.

در این کشور تعدد زیادی بناهای باستانی و باکوه وجود دارد که نشان دهنده ی نبوغ و هنر ایتالیایی ها در قرن های متوالی میباشد اما در این میان یکی از اثار مهم که متعلق به سالها پیش است سمبل نبوغ در ایتالیا به شمار میرود.

کلیسای جامع فلورانس در شهر فلورانس ایتالیا به خوبی نبوغ و هنر اهالی ایتالیا را به نمایش میگذارد.

این کشور مهد هنرمندانی بزرگ بسیار معروف میباشد که اثار هنری و نقاشی ها و معماریشان جهان را شگفت زده میکند.
کلیسای فلورانس که سمبل نوغ در ایتالیا میباشد در قرن سیزدهم توسط فردی به نامArnolfo di Cambioبنا شده است که دارای گنبدی بسیار زیبا و باشکوه است که این گنبد کار هنرمند و معمار معروف Filippo Brunelleschi میباشد یکی از دلایل معروفیت زیاد این بناست.

فضای بیرونی کلیسا با سنگ های مرمر صورتی،سفید و سبز تزیین شده اند و فضای داخلی این کلیسا ساده تر است اما کف کلیسا موزاییکهایی خاص و دیدنی دارد.این موزاییک های زیبا و خاص به این کلیسا جلوه ای بی نظیر بخشیده است.

معماری این کلیسا برگرفته از معماری مسجد سلطانیه میباشد.بنا کردن این کلیسا چند قرن طول کشیده است و دلیل اینکه گنبد توسط طراح دیگری بنا شده نیز این میباشد گنبد هشت وجهی با ابهت زیبا که توسط فیلیپو برونلسکی بنا شد به شکوه این کلیسا افزود.

در سفر به ایتالیا سمبل نبوغ در ایتالیا رااز یاد نبرید.از دیدنش شگفت زده میشوید .
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادر ی مجرب و متخصص در زمینه ی اخذ ویزا،پیکاپ و وقت سفارت اماده ی یاری رسانی به شما میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :