021-41454

راهنما انتخاب هتل در ارمنستان

هتل ارمنستان

راهنما انتخاب هتل در ارمنستان

راهنما انتخاب هتل در ارمنستان

راهنما انتخاب هتل در ارمنستان

هر کسی که به ارمنستان و در کل هر کشوری با تور یا غیره سفر می کند ، دوست دارد اقامت خوشی را که به محل هتل اش بستگی دارد ، داشته باشد. حال دیگر رفتن به بهترین هتل با بهترین امکانات یا رفتن به هتل هایی با درجه کمتر و در عین حال خوب ، دیگر بستگی به انتخاب و بودجه مسافر دارد ، اما مسئله وقتی مهم می شود که برخی انتخاب ها ، حتی برای هتل های با کیفیت ، منجر به مشکلات و ناخوشایندی های خاصی در سفر می شود که این مشکلات می تواند متعدد باشد اما یکی از رایج ترینِ این مشکلات ، مشکل موقعیت مکانی هتل است و اتفاقا شاید این مشکل برای هتل های با کیفیت بیشتر رخ دهد ، چرا که بسیاری از مسافران به کیفیت هتل بیشتر توجه می کنند و موقعیت هتل ، فاصله ها و این اعداد و ارقام را هم می بینند اما توجه چندان خاصی بهشان نمی کنند و بدون استفاده از تجربیات دیگران و در نظر گرفتن دقیق موقعیت در سفر شان ناخوشی ها یا سختی هایی ببار می آید. در اینجا چند نکته را برای انتخاب هتل مناسب (یا بهتر است بگیم نکات پرهیزی) را ویژه هتل های ارمنستان  و سفر به این کشور  و بویژه برای نوروز خدمتتان بیان می کنیم.

در ارمنستان و بخصوص ایروان ، هتل هایی را انتخاب نمایید که در مرکز شهر باشد ، بخصوص در شهر ایروان که تقریبا مقصد همه گرشگران و توریست ها به این کشور است ، هتل را بهتر است در حوالی میدان جمهوری و ساختمان اپرا بگیرید زیرا اولا هتل های خوب شهر بیشتر در این حوالی هستند (مرکز شهر) ، دوما دسترسی آسان به دیدنی ها و مراکز تفریحی و تاریخی شهر خواهید داشت ، بخصوص اقامت در هتل های نزدیک این میدان ، پیمودن مسیر تا مقاصد تفریحی و توریستی تان به چند قدم پیاده روی آن هم پیاده روی دلپذیر در بین زیبایی های بی شمار این میدان و اطراف آن ختم خواهد کرد. بنابراین اکیدا توصیه می شود که از رزرو هتل های زیر بخصوص در ایام نوروز خودداری کنید (نام بردن این هتل ها صرفا بر حسب ملاک دسترسی غیر آسانشان به مرکز شهر و اماکن مهم است و نه بخاطر کیفیت و …) :

  • هتل سوچی پالاس
  • هتل رویال پالاس
  • هتل قفقاز

هتل های خارج از شهر و مخصوصا هتل های بالا در خارج شهر و در ناحیه ای بسیار دور از دسترس مرکز شهر ایروان واقع شده اند و بنابراین رفتن به آن ها اشتباه محض است و خود را از گشت و گذار در قلب ارمنستان محروم می کنید!

راهنما انتخاب هتل در ارمنستان -> اشتباه رایج

حال شاید برخی عزیزان برایشان سوال باشد و بگویند که هتل های مورد نظر اگرچه خارج شهر هستند اما آن هتل ها و یا آژانس تور مسافرتی مورد نظرشان بهشان وعده های ترانسفر شهری به مرکز ایروان را می دهند ، خب در این رابطه اولا باید از وجود چنین ترانسفری اطمینان حاصل نمود و دوم آنکه بر فرض اگر هم باشد ، آیا این سرویس همیشه در دسترس خواهد بود ؟ هر وقت که بخواهید ؟ آن هم به قیمت رفت و آمد های طولانی ؟

از طرفی برخی هم شاید بگویند که خب بدون ترانسفر هتل ، خودمان می توانیم با استفاده از تاکسی یا کرایه خودرو هر وقت که بخواهیم به مرکز شهر برویم اما این را هم در نظر بگیرید که با این کار برای یک اقامت 4 یا 5 روزه و آن هم روزی فقط یکبار مراجعه به مرکز شهر ، کلی هزینه برایتان تراشیده می شود! حال این وضعیت را برای اقامت های طولانی تر ، مراجعات متعدد به شهر و بویژه از همه مهمتر در تعطیلات و نوروز که بازار گرانی وسایل نقلیه و سایر موارد حسابی گرم است  در نظر بگیرید.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ارمنستان

مطلب مرتبط و مهم :

راهنمای سفر به ایروان

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :