021-41454

دیدنی های پاتایا تایلند

دیدنی های پاتایا تایلند

دیدنی های پاتایا تایلند

دیدنی های پاتایا تایلند

دیدنی های پاتایا تایلند

مینی سیام ( Mini Siam )
مینی سیاممینی سیام که تقریبا در بخش مرکزی پاتایا قرار دارد ،فضایی پارک مانند است که در آن ماکت هایی متنوع و بسیار زیبا از آثار تاریخی و بناهای مشهور جهان (مانند برج ایفل ،مجسمه آزادی،تخت جمشید و …) و تایلند (مانند معبد بودای زمردین و …) قرار دارد که سالانه حدود 10 میلیون نفر توریست را به سمت خود می کشاند.تعداد مدل ها و ماکت های این مجموعه از مرز صدتا گذشته و این مجموعه را بعنوان سومین مجموعه مینیاتوری جهان است که دو مورد اول در هلند و تایوان قرار دارند.

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا

از جمله مهمترین و زیباترینِ دیدنی های پاتایا تایلند جزیره مرجان این شهر می باشد که این جزیره از پاتایا تقریبا هفت کیلومتر فاصله دارد.فضای این جزیره بسیار زیبا و آرام است و دارای سواحلی با شن های سفید رنگ بوده و آب های این جزیره دارای تعداد بسیار زیادی از مرجان های نایاب و بی نظیر می باشد.سفر با قایق هایی با کف شیشه ای نیز امکان دارد تا توریست ها بتوانند در حین حرکت در قایق آن مرجان ها را از زیر قایق ببینند.

باغ استوایی نانگ نوچ

باغ استوایی نانگ نوچ

باغ استوایی نانگ نوچ از دیگر دیدنی های پاتایا تایلند است البته در خود شهر نیست اما دور هم نیست و تنها هجده کیلومتر با این شهر فاصله دارد.در این باغ شما با یک عالمه درختان نخل زیبا،گل های ارکیده،انواع گل و گیاه های مزین شده و خیلی گیاه های خیره کننده دیگر قرار دارد.

دنیای زیر آب

دنیای زیر آب

از دیگر دیدنی های پاتایا تایلند مکانی است که “دنیای زیر آب در پاتایا” نام گرفته است که در جنوب این شهر واقع می باشد . این فضا همانطور که در عکس میبینید آکواریوم مانند است و فضایی استوانه ای شکل است که گردشگران در داخل این استوانه راه می روند و دور تا دور خود آکواریوم های خیره کننده با موجودات آبی بینظر (بیش از چهار هزار موجود آبی در دویست گونه متنوع) را می بینند که مدرن بودن و بزرگ بودن (طول 100 متر) این آکواریوم، آن را به رتبه سوم در کل آسیا تبدیل می کند.

آلکازار شو

آلکازار شو
اجرای فوق العاده دیدنی الکازار از دیگر دیدنی های پاتایا تایلند است که این شو و اجراس زیبا که بوسیله اجرا کننده های بسیار زیبا و حرفه ای با دکور های حیرت آور و البته بزرگ و سنگین و همچنین نور پردازی و سیستم صوتی بی نظیری دارد که روزی سه بار در این شهر اجرا می گردد. این مکان بیشتر ار بیست سال بانی ایجاد فضایی سرشار از شادی و هیجان برای توریست ها و تماشاگرانش شده است و تقریبا می توان گفت هیچ کسی بدون دیدن این شو و اجرا پاتایا و تایلند را ترک نخواهد کرد و بنابراین شاید مهمترین جاذبه این شهر و یکی از با شکوه ترینِ شو های زنده دنیا می باشد.

 

معبد مدرن وانسانگ وارارام

معبد مدرن وانسانگ وارارام

معبد وانسانگ وارارام مهمترین معبد شهر پاتایا است که بعنوان یک معبد مدرن از نظر معماری و بنا است که این معماری از معماری ژاپن، چین، هند و … الهام گرفته است که در دوازده کیلومتری شهر پاتایا از جنب جنوبی این شهر است .بازدیدکنندگان  و توریست ها هنگام بازدید از این معبد باید شانه هایشان و پایین تنه هایشان پوشیده باشد (شلوار یا دامن کوتاه نباشد).

خانه مقدس حقیقت

خانه مقدس حقیقت

Sanctuary of Truth یا خانه مقدس حقیقت بناییست ساخته شده از چوب که همچون یک معبد است.این معبد از دیگر دیدنی های پاتایا تایلند می باشد که در شمال این شهر و جنب دریا واقع شده است.معماری این بنا بسیار زیبا و مقاوم بوده و بسبک معماری تایلند قدیم ساخته گردیده است بطوریکه در برابر بادها و آفتاب سوزان کنار ساحل مقاومت داشته باشد و دور تا دور آن مجسمه های چوبی بسیار زیبایی را می توان دید که بیانگر دیدگاه و دانش و فلسفه کهن تایلند تا حتی خیلی قدیم تر یعنی بیان گر افکار اولیه انسانی،چرخش زندگی و بسیاری دیگر از نمادها و دیدگاه هاست.

 

 

پارک آبی پاتایا

پارک آبی پاتایا

پارک آبی پاتایا در قسمت شمالی از ساحل جومتین شهر پاتایا قرار دارد و یک مجموعه ایست بزرگ که علاوه بر پارک آبی بزرگ اصلی،شامل شهر بازی،رستوران گردان در کنار برج ساحلی این مجموعه است.

 

برای اطلاع از پکیج ها و رزرو تور پاتایا تایلند کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :