021-41454

دهکده بانگ ساری پاتایا تایلند

دهکده بانگ ساری پاتایا تایلند

دهکده بانگ ساری پاتایا تایلند

 

این دهکده زیبا یکی از دیدنی های تور تایلند می باشد که در 16 کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده است و در گذشته تنها روستایی بوده که مردم آن به ماهیگیری مشغول بوده‌اند.

در دهکده بانگ ساری پاتایا تایلند هتل‌ها و رستوران‌های متعددی وجود دارد تا گردشگران در تور تایلند بتوانند در این مکان ها اقامت کرده و اوقات خوشی را در آنجا سپری کنند.

این دهکده دارای ساحل شنی طولانی و دست نخورده و درختان سرسبز بیشماری می باشد که بسیاری از گردشگران در تور تایلند را به سمت خود جذب می کنند.

در رستوران های اطراف این دهکده انواع غذاهای دریایی و محلی تایلندی سرو می شود و علاقه مندان به این غذاها در تور تایلند می توانند از خوردن آن لذت ببرند.

همچنین تفریحاتی مانند غواصی و قایق سواری نیز در این مکان بسیار پر رونق است و گردشگران تور تایلند می توانند لحظات بسیار خوبی را در این مکان داشته باشند.

دهکده بانگ ساری پاتایا تایلند

دهکده بانگ ساری پاتایا تایلند

یزدان گشت سفیران

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی خدمات گردشگری با یک دهه تجربه در ارائه خدمات: وقت سفارت، ویزا، پیکاپ ویزا  در کنار شما عزیزان می‌باشد.

در نظر داشته باشید تیم یزدان گشت سفیران

با داشتن کارگزاران مجرب و داشتن تجربه کافی مفتخر به دریافت بیش از 2500 ویزای موفق برای سفر آسوده  شما عزیزان می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا کسب مشاوره رایگان با مجموعه یزدان گشت سفیران در تماس باشید.

تلفن تماس: 41454-021

شماره واتس اپ: ۰۹۳۸۷۴۷۳۵۷۷

 

مطالب مرتبط

هتل رویال پارادایس پوکت هتلی 4 ستاره و زیبا واقع درi شهر پوکت تایلند می باشد که واقع در قلب پاتنگ شهر پوکت ، واقع در منطقه Patong شهر پوکت ، بموازات ساحل پاتونگ قرار دارد و دارای فاصله 10 دقیقه تا مرکز خرید فانتازیا را داراست

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :