021-41454

برند های ایتالیا

درباره برند های ایتالیا

درباره برند های ایتالیا

درباره برند های ایتالیا

لباس های ایتالیایی را با صفاتی همانند زیبایی، مد روز بودن، با کلاس بودن و ظرافت می شناسیم.

در این متن درباره برند های ایتالیا توضیحاتی می دهیم

هر کسی که پیگیر دنیای مد باشد،  حتما لباس ، عطر و ساعت های ایتالیایی را می شناسد . برخی از بهترین مارک های شناخته شده ایتالیایی عبارت اند از آرمانی ، دیزل ، گوچی ،پرادا ، دولچه اند گابانا ، بنتون ، میسونی ، بابیلاس ، کاپا و بوگلیوی .

آرمانی (  Aarmani)

محبوب ترین برند ایتالیایی ، در سراسر جهان آرمانی است . کیفیت بالا ، طراحی فوق العاده و راحتی عالی در لباس های مردانه و زنانه آرمانی موج می زند .

دیزل  (Diesel)

دیزل را بیشتر به خاطر تولیدات شلوار جین می شناسیم.
گوچی ( Gucci)
گوچی مترادف اعتبار و پریستیژ است . لباس های مد روز دنیا و کیفیت بالای این برند، باعث اعتماد به نفس مالکانش می شود. گوچی برای مردان و زنان لباس تولید می کند .
پرادا ( Prada)
پرادا تولید کننده پیراهن های مردانه و زنانه است که رکورد بیشترین فروش پیراهن در دنیا را به خودش اختصاص داده است . پرادا علاوه بر پیراهن طیف گسترده ای از لباس ها را هم عرضه می کند .
دولچه اند گابا ( Dolce & Gabbana )

شاید همه این برند را به لوکس بودن بشناسند. لوگوی خلاصه شده آن D&G  است که روی لباس های لوکس ، به روز و مد طراحی شده اش ، چسبیده است . این برند ، طراح  لباس های تیم ملی ایتالیا نیز است .
بنتون ( Benetton )

یکی دیگر از موفق ترین برند های ایتالیا و برند لباس ایتالیایی ، بنتون است که توانسته نام خودش را با راحتی و سبک های لباس هایی به همه رنگ معروف کند.

میسونی  (Missoni )

میسونی برندی است که منحصرا لباس های آماده پوشیدن و کارخانه ای تولید می کند . پرطرفدارترین طرح این برند ، الگوهای هندسی در رنگ های مختلف روی لباس هایش است.

بابیلاس ( Byblos  )

این برند لباس ایتالیایی بیشتر محبوبیت خودش را مدیون طرح های عجیب و غریبش است . بابیلاس برند محبوب در بین جوانان و نوجوانانی است که دوست دارند در لباس هایشان الگوهای ناموزون با رنگ های خاص وجود داشته باشد.

کاپا ( Kappa  )

کاپا برندی است که تمرکز بیشتر خودش را روی طراحی و ساخت لباس های ورزشی مردانه و زنانه متمرکز کرده است . کاپا را می توان در رده تولید کننده لباس های به روز و مدرن دنیا دانست .

بو گلیولی ( Boglioli )

بوگلیوی تولید کننده لباس های مدرن به سبک دوخت های کلاسیک است . این برند ، خودش را در کیفیت طراحی بالا و دوخت های منعطف به دست آورده است.

برندهای ایتالیایی مسلما ، انتخاب کسانی است که به دنیای مد و فشن علاقه دارد. کمد لباس شما بدون داشتن یک دست کت و شلوار گوچی یا اکسسوری هایی از دیگر برندها ناقص است. این برند ها امروزه در اکثر کشورهای دنیا بفروش می رسند. هر جا ی دنیا باشید، می توانید به سبک ایتالیایی لباس بپوشید.

 

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :