021-41454

درباره برند بری بری

درباره برند بری بری

درباره برند بری بری

درباره برند بری بری

در سال 1856 هنگامی که توماس بربری، برند پوشاک خود را راه‌اندازی می‌کرد، شاید این تصور را نداشت که روزی این برند چهارخانه، در بسیاری از شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی جهان، نامی آشنا و شناخته‌شده باشد و فعالیت‌های بازاریابی و تجاری زیادی را حول خود شکل دهد.

پوشاک، کیف، کفش، ساعت، عطر و … از جمله محصولات عمده این برند محسوب می‌شوند که در حال حاضر با محتوای تبلیغاتی منحصربه‌فردی که دارند، در کنار دیگر برندهای لاکچری جهان، جایگاه ویژه و مخصوص به خود را پیدا کرده‌اند.

بربری Burberry صفحه اجتماعی فیس‌بوک خود را در سال 2009 راه‌اندازی کرده و جزء نخستین برندهای لاکچری جهان محسوب می‌شود که در یکی از عظیم‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان حضور به هم رساند

بسیاری از پیام‌های تبلیغاتی خود را در قالب فیلم، معرفی محتوای محصولات، اطلاعیه‌ها و … در اختیار مخاطبان مجازی خود قرار داد، به طوری که امروزه با داشتن بیش از 17 میلیون فالوور در این صفحه اجتماعی، فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی خود را ادامه داده و بازخورد مثبتی نیز از سوی مخاطبان خود دریافت می‌کند.

همچنین دیگر شبکه‌های مجازی مانند یوتیوب، توئیتر، پینترست، اینستاگرام و … نیز از دیگر رسانه‌های اجتماعی به شمار می‌روند که با حضور پررنگ این برند قدیمی روبه‌رو هستند.

خلاقیت‌های منحصر‌به‌فرد برند بربری در جلب توجه مخاطبان بسیار مؤثر بوده است. در همین راستا می‌توان به یکی از خلاقیت‌های خاص این برند در فعالیت‌های بازاریابی اشاره کرد که در زمینه طراحی تبلیغات صورت گرفته است، به این معنا که بسیاری از طرح‌ها و نمونه‌های این برند در قالب طرح‌هایی کارتونی ارائه می‌شوند که در نوع خود اقدامی منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شود.

این طرح‌ها نیز در فضای مجازی به نمایش درآمده و قطعا مخاطبان زیادی آنها را می‌بینند. طرح‌های کارتونی این چهره‌ها در کنار محصولات برند بربری قطعا جالب توجه بوده و اقدامی منحصر‌به‌فرد و خلاقانه محسوب می‌شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا کانادا

ویزا مولتی کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :