021-41454

تکنولوژی های نوین

تکنولوژی های نوین

تکنولوژی های نوین

تکنولوژی های نوین

دبی این شهر زیبا و بسیار مدرن که هر سال پیشرفته تر از سال قبل میشود با انچنان شتابی در حال رشد و توسعه است که ادعا کرده است تا سال 2020 عنوان مدرنترین شهر جهان را به خود اختصاص خواهد دارد. شهر دبی مرکز تست تکنولوژی های نوین میباشد و جسارت و شجاعت بسیار ستودنیی در این زمینه دارد . این شهر با برگزاری انواع نمایشگاه ها و سمینارها در زمینه ی تکنولوژی و اختراعات نوین در متن اخرین دست اوردها در این زمینه قرار میگیرد و روز به روز به پیشرفت بیشتری دست میابد.

از انجایی که این شهر به طرح های خلاقانه بسیار علاقه دارد بهشتی برای ارشیتکت ها و مهندسان جسور میباشند که میخواهند دست به ساخت و احداث بی نظیرترین بناها و سازه ها بزنند. دبی با به کار گیری پلیس رباتی و استفاده از پهباد تاکسی و تاکسی های تسلا نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده است . از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در سال های اخیر در دبی بهره بردن از سیستم بسیار پیشرفته ی پیشگیری از جنایت میباشد که پلیس دبی به ان مجهز ایت و بر اساس انالیز ها و محاسبات دقیق مکان و زمان تقریبی وقوع جرم تخمین زده میشود و پلیس دبی با حضور به موقع خود در مکان مانع ازر وقوع ان میشود . بهره بردن از این تکنولوژی ها در نیروی پلیس دبی سبب شده که این شهر یکی از شهر های بسیار امن برای اهالی و مسافران این شهر باشد.بنابر این اینکه دبی مرکز تست تکنولوژی های نوین نامیده شود دور از انتظار نیست . در طرحی سراسری استفاده از ربات در داروخانه ها و در نیروی پلیس این شهر موجب اسایش و ارائه ی حدمات بهتر به متقاضبان شد . در سفرتان به شهری که دبی مرکز تست تکنولوژی های نوین نام دارد از دین تاکسی های پرنده و ربات ها در سراسر شهر شگفت زده نشوید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

از گردشگری های کشور ترکیه به خصوص استانبول هر بگوییم کم است تعداد مکان های دیدنی زیادی را در خود جای کرده است از هر دست دیدنی که بگویید در این شهر زیبا یافت می شود کشور ترکیه شهر استانبول علاوه بر مکان های تاریخی خود به سواحل زیبا و دیدنی نیز معروف است این شهر سواحل معروف زیادی دارد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :