021-41454

حمل و نقل عمومی فرودگاه مونترال

حمل و نقل عمومی فرودگاه مونترال

حمل و نقل عمومی فرودگاه مونترال

در اینجا شما را با چند سیستم حمل و نقل عمومی در مونترال آشنا میکنیم :

اتوبوس : در حمل و نقل فرودگاه مونترال اتوبوس حرف اول را می زند چون از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است.

مونترال دارای یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل در کانادا است ، سیستم STM  که شامل اتوبوس و مترو می شود و نقاط مختلف شهر را پوشش می دهد.

کافیست یک کارت ماهیانه به مبلغ 82 دلار را خریداری کنید تا بتوانید به راحتی از مزایای حمل و نقل درون شهری بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

شرکت حمل و نقل عمومی مونترال  برای رفت و آمد بین فرودگاه و شهر 4 خط اتوبوس قرار داده است: خط 204 و 209 که هر روز فعال هستند و در فواصل زمانی معینی برای جابه جایی مسافران در دسترس هستند. و خط 356 و 378 که اتوبوس های شبانه هستند و فقط شبانه فعالیت میکنند. 3 خط از این اتوبوس ها می توانند مسافران را بین ترمینال اتوبوس رانی دوروال و ایستگاه قطار جا به جا کنند.

 

حمل و نقل عمومی فرودگاه مونترال

یک مسیر جدید اتوبوسرانی هم به این مسیرها اضافه شده که خط 747 است که در همه ی ساعات شبانه روز و در 7 روز هفته فعال است. این اتوبوس ها مسافران را از فرودگاه به داون تون می برند و در این مسیر در 8 ایستگاه توقف می کنند که  شامل چند ایستگاه مترو و ایستگاه مرکزی می شود .  فرودگاه مونترال مترو ندارد ولی به راحتی می توانیداز طریق اتوبوس خود را به نزدیکترین ایستگاه مترو برسانید.

 

زمان بندی اتوبوس ها

این اتوبوس ها از ساعت 08:30 صبح تا 08 شب به فاصله زمانی 10 دقیقه یکبار ، از ساعت 08 شب تا 01 بامداد به فاصله زمانی نیم ساعت یکبار ، و از ساعت 01 صبح تا 05 صبح به فاصله زمانی یک ساعت یکبار، و از ساعت 05:30 صبح تا 08:30 صبح هم به فاصله زمانی نیم ساعت یک بار در حال جابه جایی مسافران می باشند.
البته بستگی به شرایط ترافیک  مسیر ، زمان رفت و آمد این اتوبوس بین 45 تا 70 دقیقه می باشد.

اتوبوس شاتل : در مسیر بین ایستگاه دوروال و فرودگاه هم اتوبوس های شاتل برای جا به جایی  مسافران در حال رفت و آمد می باشند.

قطار : ایستگاه قطار دوروال ( Dorval Railway station  ) حدودا 10 دقیقه تا ترمینال فاصله دارد اما نمی توان این مسیر را پیاده رفت. برای رسیدن به ایستگاه دوروال می توانید از اتوبوس های خط 204 و یا اتوبوس های شاتل استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا در تماس باشید: 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :