021-41454

حضور در جشنواره تابستانی دبی

حضور در جشنواره تابستانی دبی

حضور در جشنواره تابستانی دبی

دبی شهری توریستی و مدرن است که حتی در فصل تابستان با وجود هوای بسیار گرم و خشکش مسافران خود را دارد. این شهر با ایجاد انواع مراکز تفریحی و گردشگری و ساخت هتل های بسیار زیبا و مدرن انچنان محیط شاد و مرفهی را خلق کرده است که بسیاری گردشگر و توریست از سراسر قاره ها به این شهر میایند.

یکی از جاذبه های بیرغیب شهر دبی انواع جشنواره هایی است که در این شهر برگزار میشوند و بهترین انها جشنواره تابستانی دبی می‌باشد که سبب تعداد زیادی توریست به دبی میشود که خواهان شرکت در آن می‌باشند.

با حضور در این رویداد می‌توان از حراج های باور نکردنی برند های مشهور جهانی استفاده کرد .حراج برندهایی با شهرت جهانی مانند ورساچه ، برشکا، ادیداس، کلوین کلین ، زارا ، جرجین یا گوجی و بسیاری برند های معتبر و بسیار معروف. دبی شهریست که با برگزاری این جشنوره توانسته به توسعه ی صنعت توریسم در فصل تابستان بپردازد این جشنواره نه تنها شامل تخفیف های عالی می‌باشد.

در این دوره انواع جشن ها و مراسم شاد برگزار میشود و قرعه کشی های مهیج میان خریداران که جوایز نفیسی دارد.حضور در جشنواره تابستانی دبی یکی از بهترین رویداد ها برای دوستداران خرید می‌باشد افرادی که میخواهند اجناس با کیفیت و مارک را با قیمت مناسب خریداری کنند.

جشنواره تابستانی خرید دبی به طور هماهنگ در سرتاسر مراکز خرید برگزار میشود و در این جشنواره بیش از 6000 فروشگاه تخفیف های بالا را بر روی کالاهای خود اعمال میکنند.چنانچه خواهان حضور در جشنواره تابستانی دبی هستید از اکنون به فکر رزرو هتلی مناسب نزدیک مراکز خرید مشهور باشید تا ضمن استفاده از حراج ها بتوانید ازبرنامه ها و انواع مراسم شاد و نمایش مد در این مراکز خرید لذت ببرید.در سفرتان به دبی حضور در جشنواره تابستانی دبی را فراموش نکنید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تور دبی امارات

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :