021-41454

جشنواره های پالرمو ایتالیا

جشنواره های پالرمو ایتالیا

جشنواره های پالرمو ایتالیا

پالرمو به عنوان یکی از شاد ترین و پر گردشگر ترین  شهر ها  در ایتالیا محسوب می شود که همه ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا گرد هم می آیند تا بتوانند در جشنواره ها پالرمو شرکت کنند در این متن می خواهیم تعدادی از جشنواره ها پالرمو را به شما معرفی کنیم تا برنامه زمانی سفر خود را به نحوی تنظیم نمایید که بتوانید در زمان مناسب که جشنواره ها برگزار می شود به پالرمو سفر کنید.

جشنواره شب سال نو

این جشنواره یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین جشنواره  ها در پالرمو ایتالیا است که مردم شهر ها و روستا های اطراف هم به پالرمو می آیند تا بتوانند در کنار هم سال نو را جشن بگیرند در این جشن موسیقی و اجرای زنده وجود دارد هم چنین نمایش هایی برگزار می شود و مردم با لباس های محلی به استقبال سال نو میلادی می روند.

کارنیوال

این جشنواره به این صورت است که مردم در  خیابان ها به اجرای موسیقی می پردازند این جشنواره در ماه اسفند برگزار می شود و به عنوان یکی از جذاب ترین جشنواره ها در ایتالیا شناخته شده است در پایان به بهترین اجرا ها امتیازات ویژه   ای داده می شود.

جشنواره عروسکی

این جشنواره برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. اگر در رمانی که جشنواره عروسکی پالرمو ایتالیا برگزار می شود در این شهر حضور دارید حتما به این جشنواره بروید چون هم فرزندانتان لذت می برند و هم کودک درون خود را خوشحال کرده اید این جشنواره در ماه مهر در پالرمو برگزار می شود مدت زمان برگزاری این جشنواره در حدود یک هفته است از کشور های مختلف دنیا علاقمندان به نمایش های عروسکی جمع می شوند و نمایش هایی برگزار می کنند عمده عروسک های این جشن عروسک خیمه شب بازی است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :