021-41454

تور نمایشگاه خودرو استانبول

تور نمایشگاه خودرو استانبول

تور نمایشگاه خودرو استانبول

 

تور نمایشگاه خودرو استانبول برای پنجمین دوره نمایشگاه خودرو استانبول قرار است 21 مه 2016 برگزار گردد که مصادف با شنبه یکم خرداد 1395 می باشد.

تورهای نمایشگاهی ترکیه همیشه جز محبوب ترین تورهای نمایشگاهی دنیا می باشد.

همانطور که گفتیم این نمایشگاه در 21 مه 2016 شروع گردیده و بمدت سه روز تا 24 مه 2016 ادامه دارد بعبارتی زمانبندی این نمایشگاه بدین صورت می باشد :

تاریخ شروع :  ۰۱ خرداد
تاریخ پایان : ۰۴ خرداد       
نمایشگاه خودرو استانبول  واقع در ترکیه و در اجتماعات نمایشگاهی تویاپ شهر استانبول برگزار می گردد:
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، مرکز کنگره و اجتماعات نمایشگاهی تویاپ
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
برگزاری نمایشگاه خودرو استانبول همیشه موفق بوده و برای هواداران آن باید گفت که برای پنجمین دوره برگزاری این نمایشگاه که امسال است از لینک پایان این پست برای شرایط و هزینه ورودی و بازدید و همچنین رزرو تور نمایشگاه خودرو استانبول اقدام نمایند.
آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران مجری مستقیم تورهای گردشگری بخصوص تورهای اروپایی نظیر همین تور نمایشگاهی با در اختیار داشتن کادری مجرب ( اعمم از پرسنل اجرایی متخصص در زمینه تورهای گردشگری و قویترین کارگزاران در کشورهای مختلف ) بهترین امکانات رفاهی تور از جمله رزرو بهترین پرواز ها و رزرو بهترین هتل ها، لحظات خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.
نوع ورودی این نمایشگاه رایگان نبوده و نیاز به ثبت نام و رزرو قبلی دارد که می توانید از لینک زیر برای ثبت نام و رزرو اقدام نمایید.
آزانس گشت سفیران دارنده مجوز رسمی از سازمان گردشگری برای برگزاری تورهای نمایشگاهی استانبول سعی در جلب اطمینان شما در این امر دارد.

ثبت نام و رزرو نمایشگاه خودرو استانبول

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :