021-41454

برج ناقوس کلیسای سنت مارک

برج ناقوس کلیسای سنت مارک,

برج ناقوس کلیسای سنت مارک

برج ناقوس کلیسای سنت مارک در ونیز، ایتالیا، واقع شده است. تاریخ دقیق ساخت و ساز اصلی آن معلوم نیست اما مقامات بر این باورند که احتمالا در طول قرن 9 در طول حکومت دوگه تریبونو ممو ساخته شده است  این دوره زمانی بین سالهای 1148-1157 در دوران حکومت مروسینی تکمیل شد.این برج حدود 99 متر ارتفاع دارد.

سنت مارک سابقه بسیار طولانی در حوادث دارد. در اکتبر  1403، قسمت بالای برج، پس از آتش سوزی سوخته شد  پس از بازسازی ساختمان، سنت مارک در سال 1511 بر اثر زلزله آسیب دید و  در 500 سال بعد ، برج به علت رعد و برق و در مجموع هفت بار دیگر سوخته  شد.

بیشترین آسیب از  رعد و برق در سال 1745 اتفاق افتاد و منجر به مرگ سه نفر و تخریب آن از بالای برج به پایین پنجره پنجم شد. در نهایت در سال 1776، یک هادی بر روی برج نصب شد و آن را از آسیب بیشتر بر اثر رعد و برق در امان گذاشت.

پس از رنج و مصیبت های شدید در طول عمر خود، سنت مارک در 14 ژوئیه 1902 تخریب شد  “درست قبل از فروپاشی، صدای سقوط سنگها در محوطه شنیده می شد و با زنگ به مردم هشدار دادند و  مردم در نزدیک برج پا به  فرار گذاشتند و اتفاقی برای مردم نیافتاد”

 

علت وقوع این اتفاق

علت دقیق فروپاشی معلوم نیست، اما بسیاری از عوامل احتمالی وجود دارد که منجر به فروپاشی آن شده است. اول و مهمتر از همه، پایه اصلی برج “بر روی یک پلت فرم از دو لایه بلوط که بر روی بستر رس ساخته شده است، که در آن شمع های صنوبر سفید وجود دارد.

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان می باشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :