021-41454

برج الخلیفه دبی

برج الخلیفه دبی

برج الخلیفه دبی

برج الخلیفه دبی

برج الخلیفه دبی

برج الخلیفه دبی نماد دبی  است.شهر ی از  کشور ایالت متحده عربی با فروشگاه ها و مغازه های لوکس .
شهرت مال و مغازه هایش  با برند و مارکهای  جهانی  یکی از انگیزه های سفر به دبی میتواند باشد البته برای  فروشندگان و  همچنین مسافران حتی اگر  به قصد سفر به دبی  سفر کرده باشند.
معماری فوق مدرن ساختمانهای سر به فلک کشیده  هنگام خروج از درب فرودگاه گویا وارد دنیایی پر از هیجان میشویم. شبهای  پر جنب و جوش و شب زنده داری های  دبی مجموعه ای از حرکت زیبایی. مدرنیته و هیاهو و البته گرما. برج الخلیفه دبی  سازه ای سر به فلک کشیده ، اسمان خراشی غول پیکر که به نطر میادنزدیک به افق است و کمی دیگه به اسمان خواهیم رسید. در پایین برج الخلیفه دبی چشمه ای است ،همراه با  قایق های تند رو . موسیقی. رستورانهای لوکس با غذاهای متنوع دبی نور و بهترین تفریحاتی که میتوان تجربه کرد.
دبی شهر توریستی  است باهتل هایی زیبا و بهترین خدمات و استانداردهای بالای جهانی. دبی جزیره ای  با سازه ی طبیعت دست بشرکه رود . دریاچه و.. خیلی از  طبیعت دبی. پرندگان و جانوران دبی ،آتلانتیس. جزایر پالم. جانوران پارک و مسیرهای دریایی و زمینی. همه و همه دست  بشر و نیروی انسانی میباشد.
در ساخت برج الخلیفه دبی 45 نوع سنگ مختلف به کار  رفته .سازه ای از  هنر اسلامی در برج الخلیفه به کار رفته. در ان از بهترین  مواد تشکیل دهنده.کفپوش تراورتن.گچ بری های زیبا و منحصر به فرد . فرش های دستباف زیبا.کلیه دیوار از چوب بلسان اعلا بنفش رنگ  برزیل میباشد.
کفپوش تراورتن نقرهای رنگ . در برج الخلیفه دبی  از بهترین  و لوکسترین مواد استفاده شده است .
برج الخلیفه دبی   124 متر بلندتر از برج ایفل میباشد و لقب  بلندترین برج دنیا را دارد و شاید سبب شهرت دبی و روند پیشرفت دبی  بلندی این برج بوده است.کلیه مصالح و کفپوش و غیره را جمع کنیم .کل بتن مورد استفاده 2065 کیلومتر  معادل 1283 مایل میباشد.
یکی از سختترین مسایل و چالش اصلی در ساخت و ساز برج الخلیفه چند زبانه  بودن و ملیت های مختلف سازندگان و دست اندرکاران برج الخلیفه بوده است.
ارتباط گرفتن سازندگان با یکدیگر و در ان زمان محاوره و خواسته هاشون یعلت زبانهای مختلف مشکل ساز بوده است.
در اخر بعد از گذراندن تمامی این مشکلات بعد از اتمام برج الخلیفه شیخ محمد آل مکتوم از ان پرده برداری کردو ان را افتتاح کرد.
. دبی همیشه بدنبال ثبت رکورد بوده در رکورد گینس  پرش از بلندترین برج جهان برج الخلیفه دبی ثبت شده است.کهدر کنار چندین رکورد دیگر  برج الخلیفه  در کتاب گینس  ثبت شده است.
برج الخلیفه از 57 اسانسور و 8 پله برقی و مرتفعترین آسانسور که از پایین برج تا رصدخانه کشیده شده است و بلندترین اسانسور دنیا لقب گرفته است. با ظرفیت 5500 نفر میباشد.
.مردی ملقب به  عنکبوتی در سال 2011 (بنام الن رابرت )در 6 ساعت برخ الخلیفه را صعود کرد . برج الخلیفه تهویه  عظیمی برای خنک کردن این مجموعه غول اسا دارد .هر ساله  شب سال نو در برج الخلیفه صورت میگیرد که هزاران نفر  هر ساله منتطر  جشن و اتش بازی  و برنامه های خیره کننده ان هستند.
دمای محیط در نوک برج خلیفه است شش درجه خنک تر از درجه حرارت در سطح زمین است.
بیش از 380 کارگر ماهر  بروی  برج الخلیفه کار  کرده بودند.و حال یکی از دیدنیهای دبی  میباشد .  تور دبی در کلیه فصول مسافران خودش را دارد . از سراسر جهان به این کشور  عربی سفر کیککند و زیبایی های مصنوعی ان که سازه دست بشر است نهایت لذت را میبرند.

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، بعنوان مجری مستقیم انواع تور های گردشگری داخلی،اروپایی و منطقه و بویژه دبی با در دست داشتن تیم کاری کاملا با تجربه و دارای تخصص در این امر از جمله پرسنل اجرایی و … ، بهترین امکانات رفاهی تور شما را با بهترین هتل ها فراهم نموده و لحظاتی بسیار خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد.

جهت اطلاعات،رزرو و هزینه ها تور دبی امارت کلیک کنید.

مطالب مرتبط

بیومتریک کانادا در زمان کرونا چگونه است؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :