021-41454

باغ وحش دبی

باغ وحش دبی

باغ وحش دبی

باغ وحش دبی

دبی شهر زیبا و محبوب در میان توریست های سراسر جهان است و تمام تلاش خود را میکند تا هر اپشنی را در بالاترین و با کیفیت ترین حالت خود عرضه کند .

این مورد در جای جای دبی به خوبی دید میشود از اتومبیل های لوکس در خیابان های دبی تااز هتل های زیبا و مجللش که چهره شهر را اراسته و هزاران مورد دیگر.

اما در این میان یکی از بهترین و کاملترین باغ وحش های خاورمیانه باغ وحش دبی میباشد که در منطقه جمیرا واقع شده است .

محل قرار گرفتن این باغ وحش سبب شده تا اکثر کسانی که به دبی سفر میکنند با توجه به دسترسی اسان این مرکز تفریحی از ان نیز بازدید کنند .

این باغ وحش زیبا که ضمن دارا بودن بسیاری از گونه های کمیاب در حفظ و حراست از انان کوشا است با ایجاد محیطی امن و مناسب به تکثیر انان میپردازد .

باغ وحش دبی در سال ۱۹۶۷ افتتاح شد و قدیمیترین باغ وحش امارات متحده عربی به شمار میرود در این مکان ضمن نگه داری از بسیاری از گونه های عربی انواع جانوران از مناطق دیگر به این مکان اورده شده اند و در معرض نمایش قرار داده شده اند .

مجموعه ی کاملی از انواع مارمولک های بزرگ و کوچک در این باغ وحش از دیدنی های خاص این باغ وحش میباشد .۲۳۰ گونه متفاوت از گربه سانان بزرگ در این باغ وحش میباشند که بسیاری از انها در خطر انقراض هستند و بازدید انها بسیار هیجان انگیز است .

در سفر به دبی بازدید از این باغ وحش زیبا را فراموش نکنید مخصوصا اگر کودکی در میانتان است حتما به همراه او ازاین جاذبه گردشگری دبی با هزینه ی ورود هر فرد ۲ درهم دیدن کنید .

در باغ وحش رستوران و مکان هایی برای استراحت وجود دارد و فضایی سبز و زیبا محوطه را زینت بخشیده است.

تور دبی

موزه دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :