021-41454

ایتالیا دانشگاه جان کابوت

ایتالیا دانشگاه جان کابوت

ایتالیا دانشگاه جان کابوت

ایتالیا دانشگاه جان کابوت

ایتالیا کشوری زیبا و خوش اب و هوا است.این کشور زیبا با تاریخ کهن و پر فراز و نشیبش به قدری جاذبه در خود جای داده است که هر ساله میزبان میلیون ها مسافر از سراسر جهان میباشد.

جاذبه های تاریخی و باستانی،جاذبه های طبیعی و سواحل بی نظیر این کشور با ابهای زلال و فیروزه ای و شن های سفید.ایتالیا از نظری دیگر نیز بسیار مورد توجه است و ان از لحاظ شرایط عالی و بی نظیری است که برای تحصیل در این کشور فراهم شده است.

دانشگاه های معروف و معتبر جهانی با اساتید بی نظیر و محیط گرم و دوست داشتنی این کشور بسیاری از دانشجویان را بر این کرده که برای ادامه ی تحصیل و کسب علم و دانش به ایتالیا سفر کنند .در این کشور شهریه ی تحصیل کمتر از سایر کشورهای اروپایی میباشد و مدارک معتبر در اختیار فارق اتحصیلان قرار میگیرد.دانشگاه جان کابوت در ایتالیا یکی از دانشگاه های معروف در این کشور میباشد.
دنشگاه جان کابوت John Cabot دانشگاهی معروف و مورد توجه میباشد.این دانشگاه که با راه و روش و اصول سنتی کشور ایتالیا اداره میشود سیستم اموزشی خاص خود را نیز دارد یکی از ویژگی های خاص این دانشگاه که مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار میگیرد تدریس دروس به زبان انگلیسی در این دانشگاه می باشد.

اگرچه در دانشگاه های دیگر کلاس های اموزش زبان ایتالیای برگزار میشود اما این دانشگاه برای دانشجویانی که اشنایی بااین زبان ندارند گزینه ی مناسب تری میباشد.در این دانشگاه در حدود هزار دانشجو از سراسر قاره ها و کشور های دور و نزدیک جمع شده اند و در ۵۵رشته ی متنوع در دانشگاه جان کابوت به تحصیل مشغولند.این دانشگاه فرصت و شانس های زیادی برای دانشجوها و کاراموز های بین المللی ایجاد میکند که میتوانند اینده ی خود را روشن سازند .

شانس های شغلی خوب و محیط صمیمی و دوستانه از دیگر ویژگی های این دانشگاه میباشد.در صورت تمایل برای تحصیل در کشور ایتالیا دنشگاه جان کابوت یکی از گزینه های بسیار خوب میباشد که باید در نظر بگیرید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی پیکاپ ویزا،وقت سفارت و اخذ ویزا یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

  1. سلام وقت خوش
    من می‌خوام برای رشته ی ادبیات انگلیسی دانشگاه جان کابوت بورسیه بگیرم سال آخر دبیرستان هستم و تصمیم هم بسیار جدی….لطفا شرایط لازم رو به من بگید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :