021-41454

اسکی در بیابان

اسکی در بیابان

اسکی در بیابان

اسکی در بیابان

دبی شهری زیبا و توربستی میباشد که تمام تلاش و سعی خود را در این امر داشته که تنوع بالایی از تفریحات و ورزش ها را در خود جای دهد .این شهر کوچک و شیخ نشین در این امر بسیار موفق نیز بوده است و با تکیه بر ثروت خود و سرمایه گذاری های بسیار بالا و البته با کمک و تکیه بر دانش و نبوغ مهندسان و ارشیتکت های به نام جهان در این شهر هر کار ناممکنی را ممکن کرده است.اسکی در بیابان! ورزشی غیر ممکن در این شهر و دور از ذهن میبود اما در بالاترین استاندارد ها زمینی برای این ورزش محبوب احداث شده است.

اسکی در بیابان! یا در این شهر بیابانی کاری غیر ممکن مینماید اما در دبی ما شاهد وجود بزرگترین پیست اسکی سر پوشیده میباشیم .هر ساله تعداد بسیار زیادی از توریست ها و اهالی دبی به این مجموعه ورزشی بی نظیر مراجعه میکنند تا بتوانند از انواع امکانات و تفریحات ان استفاده کنند.

پیست اسکی مجهز و مطابق با استاندارد های بین المللی امکان اسکی در بیابان! را برای اهالی دبی و مسافران این شهر زیبا ممکن کرده است. تمام زیر این پیست مجهز به لوله هایی میباشد که دمای محیط را تنظیم میکنند و مانع از اب شدن برف ها میشوند همچنین توربین های غول پیکر تعبیه شده در سقف این مجموعه پودر برف را از بالای پیست به پایین میپاشد که مانند برف واقعی هستند . در این مجموعه لباس و تجهیزات اسکی به علاقه مندان داده میشود تا بتوانند تجربه ی اسکی در بیابان! را کسب کنند و در این مجموعه مربیان بسیار با تجربه حضور دارند که شما را برای گذراندن زمانی سودمند تر در این پیست یاری میکنند.در اطراف پیست انواع کافه ها و رستوران های بسیار دنج وجود دارد که میتوانید در انها کمی استراحت کنید و به تماشای اسکی بازانی بپردازید که از مسیرهای پیست پایین می ایند .

نمایشگاه عرب هلث دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :