021-41454

استودیو برادران وارنر

استودیو برادران وارنر

استودیو برادران وارنر

استودیو برادران وارنر

سری فیلم های هری پاتر یکی از جذاب ترین فیلم ها در دنیا می باشد که لوکیشن آن در جنوب شرقی انگلستان است.

هری پاتر از جادوگران جهانی است،که لوکیشن پشت صحنه صحنه های فیلم های هری پاتر در یک نمایشگاه دائمی در داخل استودیو وارنر نزدیک واتفورد، در جنوب غربی واقع شده است.

نمایشگاه استودیو برادران وارنر در لندن، احتمالا تنها نمایشگاه دائمی فیلمسازی در جهان می باشد . که در سال 2012 افتتاح شد و تا کنون حدود 6000 بازدید کننده داشته است.

هنگامی که به لندن سفر می کنید حتما از این مکان جذابو هیجانی  دیدن فرمایید.

در سال 1994، تیم تولیدی گلدن آی فیلم جیمز باند  این مکان را پیدا کردند و برای ساخت صحنه های فیلم در آنجا مشغول به  کار شدند.

که انبار های وسیع، بلند و باز به طور منحصر به فرد برای تبدیل به مراحل فیلم مناسب بود. آن ها تمام انبارها را به هم متصل کردند و درزمان کوتاه استودیو فیلم را ساختند.

در سال 2000، هیدی فیلم  سایت فیلم های هری پاتر را اجاره کرد.  در طول ده سال آینده تمام فیلم های هری پاتر با همکاری وارنر ساخته می شوند و این سری در نهایت تبدیل به سری موفق ترین فیلم های تاریخی می شود.

در نوامبر برادران وارنر تصمیم گرفتند که کل استودیو را خریداری کنند و اعلام کردند که قصد دارند بیش از 100 میلیون پوند برای استودیو سایت های گذشته خرج کنند.

در حال حاضر تمام هزینه و وقت را به ساخت هری پاتر اختصاص داده اند و معروف ترین مجموعه ها ,مجموعه های لباس و پروکسی می باشد که در سال 2012 باز شده است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :