021-41454

اداب و رسوم مردم چین

اداب و رسوم مردم چین

اداب و رسوم مردم چین

اداب و رسوم مردم چین

زندگی در کشوری مانند چین تجربه ای متفاوت از دیگر کشورهای جهان است .
وقتی در چین  به دنیا می اید 1ساله محسوب میشوید . شما در چین نمی توانید یک روزه یا حتی یک ماهه محسوب شوید .برای مثال وقتی شما در ژنوایه به دنیا می اید یک ساله محسوب میشوید در ماه بعد ماه فوریه که سال نو چینی هست یک سال دیگر به سن شما افزوده میشود و شما 2ساله به حساب میایید در حالی که شما فقط دو ماهه هستید .
اداب استفاده از چوب های غذا خوری : برای خوردن غذا با چوب های مخصوص قوانین زیادی وجود دارد . شما هرگز نباید چوب های غذا خوری را بصورت عمودی در ظرف غذا قرار بدهید . این کار شما دلالت بر غذا دادن بر مردگان میباشد .
مردم چین عادت دارند به غذا حمله کرده بسیار سریع غذا بخورند زیرا ان ها به وقت خود بسیار اهمیت میدهند و اهسته غذا خوردن را اتلاف وقت میدانند .
اگر کسی نسبت به ظاهر شما نظر داد نباید دلخور شوید . در چین اگر کسی به شما گفت که دماغتان گنده یا چاق یا زشت هستید نباید ناراحت شوید زیرا ان ها این کاره خود را رفتار صادقانه و عدی و پذیرفته شده تلقی میکنند .
در چین باد گلو گرفتن بینی با صدای بلند و هورت کشیدن غذا امری عادی تلقی میشود و برخلاف فرهنگ اروپایی این امر در جمع نشان دهنده ی بی فرهنگی نیست .
در چین نشان دادن عواطف امر پسندیده ای نیست و زوج های جوان نمیتوانند در خیابان دست همدیگر را گرفته و راه بروند . انها این کار را امری زشت و وقیح میدانند .

هنگامی که به چین سفر می کنید شاهد بعضی رفتارهای عجیب از چینی ها هستید که برای بعضی از گردشگران این آداب و رسوم جالب است

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تور چین

تور نمایشگاهی چین

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :