021-41454

چهارشنبه اخر هر ماه با غذای رایگان

چهارشنبه اخر هر ماه با غذای رایگان

چهارشنبه اخر هر ماه با غذای رایگان

چهارشنبه اخر هر ماه با غذای رایگان

دبی شهری زیبا و سراسر پر از زیبایی و شگفتی میباشد .این شهر انچنان برای ارائه ی خدمات بی نظیر تجهیز شده است که از هتل های بی نظیرش تا رستوران ها و مراکز خرید همه پر از امکانات و کارمندانیست که با رویی گشاده به شما سرویس دهی میکنند تا باعث رضایت هر چه بیشتر مسافران شوند . چهارشنبه اخر هر ماه با غذای رایگان در دبی یک برنامه ی بی نظیر و یک فرصت باور نکردنی برای تست انواع غذاهای بی نظیر دریایب و مدیترانه میباشد که توسط سر اشپز مشهور تهیه شده است.
در آخرین چهارشنبه هر ماه یک رویداد بسیار محبوب و مورد توجه توریست ها در دبی در جریان است .در این شهر زیبا که پر از رستوران های بی نظیر و درجه یک است یک رستوران ایتالیایی که در هتل جی دابلیو در دیره قرار دارد دست به کاری خاص و البته بسیار مبتکرانه زده است.در این رستوران بی نظیر سر آشپز رستوران یک تور رایگان در زمینه ی مواد گوناگون و در مورد راه های استفاده از ان برای تهیه ی انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی میپردازد.این تور رایگان که در هر چهارشنبه ی اخر ماه برگزار میشود طرفداران زیادی دارد و برای تست وانواع غذاهای لذیذ این سر اشپز و یادگیری نکات فراوان و بسیار اموزنده در زمینه ی تهیه ی غذا به این مکان میایند. چهارشنبه اخر هر ماه با غذای رایگان در رستوران ایتالیایی هتل جی دابلیو تجربه ای خاص و بسیار استثنایی خواهد بود .
برای مثال در یک روز تنها به خاویار و انواع سالاد ها و غذاهایی که با ان تهیه میشود میپردازند . در زمینه ی انواع خاویار و تفاوت انها بحث میشود ضمن انکه برای تست کردن بازدید کنندگان میز زیبایی تدارک دیده شده است . این برنامه در چهارشنبه ی اخر ماه بسیار مورد توجه افراد علاقه مند به هنر اشپزی میباشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تور دبی 

سفر به دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :