021-41454

چشمه الیس استرالیا

چشمه الیس استرالیا

چشمه الیس استرالیا

چشمه الیس استرالیا

چشمه های آلیس چشمه های آلیس، منطقه ی پهناوری است که از میان دامنه های «مک دونل» قابل رؤیت است و دارای راه‌های آبی و طبیعی تماشایی بسیار زیادی میباشد. اگر کمی دورتر بروید، شاهد فرهنگ و هنر بومیان در حکاکی صخره‌ها- در زمان‌های بسیار دور خواهید بود. در داخل شهر گورستانی است که تنی چند از هنرمندان مشهوری چون «آلبرت نامانجیرا» آرامیده اند؛ آرامگاه «کارلد لستر» هم در همان جا واقع شده است.

چشمه های آلیس را پایتخت رد سنتر  (Red Center) می دانند و سکوی پرش بسیاری از جاذبه های پرطرفدار گردشگری است. این شهر پر از زیبایی های شگفت انگیز طبیعی است و مسیرهای پیاده روی سرسبز، باغ های گیاه شناسی، ساختمان های تاریخی و دسترسی به سمت اولورو یا آیرز راک  را در اختیار مسافران می گذارد.

اولورو صخره‌ ماسه سنگی بزرگی در بخش جنوبی  در استرالیا ی مرکزی  است. این صخره در 335 کیلومتری جنوب غربی الیس قرار گرفته و از مسیر جاده با آن 450 کیلومتر فاصله دارد. اولورو همراه با کاتا حوتا  دو منظرهٔ مهم در  پارک ملی اورولو کاراحوتا هستند.

انانگو ها  یا بومیان این منطقه، اولورو را  مقدس می‌شمارند. منطقهٔ اطراف این سازه  سرشار از چشمه‌ها، گودال‌های آب، غارهای سنگی و نقاشی‌های مربوط به دوران کهن است.

هزینه های معمول دریاچه الیس : میانگین قیمت غذا-با حدود ۱۴ دلار استرالیایی می توانید غذای ارزان قیمت صرف کنید اما در یک رستوران معمولی باید حدود ۲۰ دلار استرالیایی خرج کنید. اگر خودتان غذا می پزید، هفته ای تقریبا ۹۵ تا ۱۰۵ دلار استرالیایی هزینه غذا خواهید داشت. غذاهای استرالیا بیشتر در کافه ها هستند و بهترین گزینه به حساب می آیند.

اگر قصد دارید در این منطقه ارام و شگفت انگیز چند روزی را بمانید بهتر است چادر بزنید تا بتوانید از طیعت بکر این دریاچه لذت کافی راببرید

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :