021-41454

پنج مرکز تفریحی برتر ارمنستان

کلوپ گلف آرارات ارمنستان

پنج مرکز تفریحی برتر ارمنستان

پنج مرکز تفریحی برتر ارمنستان

پارک هامالیر ارمنستان

پارک هامالیر ارمنستان

پارک هامالیر ارمنستان یک مجتمع فرهنگی ورزشی در ارمنستان می باشد و یکی از مراکز تفریحی ارمنستان است که از منحصر به فرد ترین آثار معماری در این کشور به حساب می آید. این پارک و مجتمع فرهنگی ورزشی به دستور گارن دمیرچیان دبیر وقت حزب کمونیست بنا گردیده است و طراح این بنا عقابی را تجسم کرده که میخواهد از روی زمین برخیزد و در حال باز کردن بال هایش آماده پرواز است .

این پارک به دلیل جذابیت ها توریستی خودش به یکی از دیدنی های ارمنستان تبدیل شده محل اجرای نمایشگاههای بین المللی مسابقات ورزشی وکنسرت های مختلف می باشد. در این مجموعه تفریحاتی مانند رقص روی یخ و پیت پاتیناژ وجود دارد و در طول کل سال در دسترس عموم قرار دارد.

مرکز تفریحی پلی سیتی ارمنستان

مرکز تفریحی پلی سیتی ارمنستان

مرکز تفریحی پلی سیتی در ارمنستان از دیگر مراکز تفریحی این کشور می باشد که دارای محبوبیت ویژه خود بوده و دارای پیست کارتینگ ماشین ، پینت بال ، بولینگ ، بیلیارد ، بازی های کامپیوتری و دیگر سرگرمی ها و بازی ها می باشد.

پارک دنیای آب ارمنستان

پارک دنیای آب ارمنستان

پارک آبی ارمنستان با نام پارک دنیای آبی شناخته شده و از مراکز تفریحی ارمنستان می باشد که در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. این مجموعه تفریحات آبی ارمنستان  روباز می باشد و مساحت آن دو هکتار می باشد و شامل استخر شنای موج دریا ، جکوزی بار ، سرسره‌های آبی ،‌ بازی‌های آبی ، استخر کودکان ، اجرا موسیقی زنده ف رستوران ها و کافه ها ، بار  و غیره می باشد.

کلوپ گلف آرارات ارمنستان

کلوپ گلف آرارات ارمنستان

باشگاه گلف یا همان کلوپ گلف آرارات ارمنستان از مناطق تفریحی و گردشگری تور ارمنستان می باشد و توریست ها می توانند از تمامی امکانات آرارات گلف کلوب استفاده نمایند. این باشگاه تنیس ، والیبال ، بسکتبال ، استخر و … را در خود شامل می باشد و از بهترین مراکز تفریحی این کشور به حساب می آید پ. زمین گلف کلوب اولین و برترین زمین گلف در منطقه قفقاز می باشد.

باغ وحش ایروان ارمنستان

باغ وحش ایروان ارمنستان

باغ وحش ایروان ارمنستان دیگر جای تعریف ندارد و اگر بدنبال گذراندن چند ساعت از اوقات فراغت و تفریحتان به بهترین شکل در ارمنستان هستید این باغ وحش را پیشنهاد می کنیم که در مسیر پارک آبی در شهر ایروان واقع می باشد.ابن باغ وحش پس از استقلال ارمنستان از نو بازسازی گردیده و گونه های جدیدی از جانداران به آن افزوده گردیده است.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ارمنستان

تور وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان با آژانس یزدان گشت سفیران تماس بگیرید:

021-414554

مطالب مرتبط

نمایشگاه گل فرانسه,نمایشگاه SIVAL فرانسه,تور نمایشگاه گل فرانسه,تور نمایشگاه SIVAL فرانسه,تورنمایشگاه گل فرانسه,تور نمایشگاهی فرانسه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :