021-41454

پل معلق کاپیلانو ونکوور

پل معلق کاپیلانو ونکوور

پل معلق کاپیلانو ونکوور

پل معلق کاپیلانو ونکوور

پل معلق کاپیلانو ونکوور

ونکوور شهر پر هیاهو و زنده کانادا ، دارای جاذبه ها گردشگری بسیاری است از جمله طبیعت بی نظیر آن ، مدرنیته بسیار این شهر ، رستوران ها و صنعت غذا ، هتل ها و سازه ها و فستیوال ها ، جشن ها و … که در این شهر برگزار می شود. یکی از جالبترین جاذبه ها گردشگری ونکوور ، پل معلق مشهور آن بنام کاپیلانو است.پل معلق کاپیلانو یکی از پربازدیدترین جاذبه های توریستی کلمبیای بریتانیایی در ونکوور است.. همه گردشگران تور کانادا در این شهر ، به حتم به این مکان هم سر می زنند و اگر به این پل قدم گذاشتید ، بدانید که قبل شما ، میلیون ها توریست  و گردشگر دیگر به این پل قدم گذاشته اند که این بازدید ها از سال 1889 میلاد تا به امروز هم ادامه دارد ، در واقع در این مکان ، ندایی از گذشته ونکوور و کانادا به گوشتان می رسد و غرق در آرامش و البته هیجان این مکان (هیجان این مکان دورادور از عکس ها مشخص است!) خواهید شد.در حالی که بر این پل طویل و پر هیجان دارید قدم می گذارید ، زیر پای خود طبیعتی بکر و باغ های واقعا زیبا بر دامنه ها را می توانید مشاهده نمایید و این نتیجه هنرنمایی اولین هنرمندان کلمبیای بریتانیایی است که در دل طبیعت و این پل معلق ، به رخ کشیده اند.

دلیل شهرت فراوان این مکان برای توریست ها واضح است !  چرا که دیدنی های فراوان و فعالیت های زیادی در پل کاپیلانو خواهید داشت. در این مکان ، از شلوغی ها و هیاهو مشهور شهر ونکوور فاصله دارید و این بهترین فرصت برای شیرجه زدن در دریای آرامش مطلق ، ماجراجویی ، لمس تاریخ و فرهنگی و زندگانی مردم کلمبیایی می باشد.

ساخت این پل به سال 1889 میلادی بر می گردد و نتیجه ، پلی با طول 137 متر و ارتفاع 70 متر از رودخانه است.در این مجموعه همانطور که گفتیم تنها یک پیاده روی بر پل نخواهید داشت و امکانات و تفریحات متعددی تدارک دیده شده است ، چرا که باید گفت از زمان ساخت این پل ، 120 متر دیگر به وسعت این پارک اضافه گردیده است. تورها با راهنما ، صخره نوردی بر باریکه ای از دره کاپیلانو ، برنامه تفریحی برای کودکان ، نمایشگاهی از جنگل زنده ، موسیقی طبیعت ، پارک توتم ، فروشگاه هدیه و سوغات ، جنگل های آکوتور ، نمایش ها ملی همراه با  رقص و نمایش های جالب و جشن ها ، نمایشگاه ها لباس مردم محلی ، از جمله امکانات تفریحی این مکان می باشد.

در پل معلق کاپیلانو ونکوور با عبور از 3 پرتگاه و 7 پل معلق به ارتفاع 30 متر بر فراز جنگل ها بارانی و معطر به بوی طبیعت خواهید رسید و آنجاست که در برابر عظمت این جنگل های عظیم ، خود را موجودی کوچک خواهید دید!

جهت اطلاعات از هزینه ها پکیج ها یا رزرو تور های ویژه کانادا کلیک نمایید.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :