021-41454

منطقه جمیرا دبی

منطقه جمیرا دبی

منطقه جمیرا دبی

منطقه جمیرا دبی

جمیرا (در عربی به معنای زیبا) یک منطقه مسکونی ساحلی در دبی است به‌ طور کلی به سه بخش همسایه با نام‌ های جمیرای 1، جمیرای 2 و جمیرای 3 تقسیم می‌شود.  ویژگی این بخش منازل بسیار گران و بزرگ هستند به‌ علاوه اینکه خانه‌ های شهری ساده در سبک‌ های متنوع معماری ساخته‌ شده است. این ناحیه به دلیل مهاجرانی که در امارات کار می‌کنند معروف است و برای بسیاری از توریست‌ های دبی آشناست.

مردم امارات که در جمیرا زندگی می‌کنند ماهی گیر، غواص مروارید و معامله‌ گر بوده‌اند. در زمان‌ های جدید، جمیرا محلی اصلی برای ساکنان مهاجر غربی است.

ساحل جمیرا یک ساحل ماسه‌ ای سفید است که پس از ناحیه جمیرا در دبی در سواحل خلیج همیشه فارس به این نام خوانده می‌شود. در امتداد ساحل جنوبی ناحیه تاریخی شهر تا به محل اتصال با جمیرا و در انتهای منطقه مسکونی جمیرا و ورودی جبل علی پایان می‌پذیرد.

پارک آبی وایلد وادی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و دارای پیشرفته ترین وسایل برای بازی ، تفریح و سرگرمی و هیجان است این پارک در منطقه جمیرا، جنب برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است و توسط جمیرا اینترناسیونال، که یک شرکت هتلداری واقع در دبی است، اداره می شود.

هتل جمیرا

این هتل 5 ستاره لوکس دارای ساحل اختصاصی می باشد و 16 غذاخوری ، 5 استخر و یک دیوار برای صخره نوردی دارد. میهمانان هتل می توانند دسترسی رایگان و نامحدود به پارک آبی Wild Wandi داشته باشند.

امکانات دیگر این هتل شامل زمین های تنیس ، باشگاه ورزشی کلاس های ایروبیک و خدمات کامل ماساژ می باشد. کلوپ بازی سند باد برای کودکان می باشد که روزانه برنامه های مختلفی برای سرگرم کردن کودکان شما در این کلوپ در نظر گرفته می شود تا اوقات لذت بخشی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :