021-41454

شهرزاد رفعتی ، برترین زن کارآفرین در کانادا

شهرزاد رفعتی

شهرزاد رفعتی ، برترین زن کارآفرین در کانادا »

شهرزاد رفعتی یک دحتر ایرانی مقیم کشور کانادا است که او بنیانگذار شرکت نامی و مشهور BroadbandTV  می باشد .باعث افتخار است که بگوییم ” شهرزاد رفعتی ” به عنوان برترین کارآفرین در بین زنان فعال در زمینه ی ارتباطات و تکنولوژی منتخب گردیده است.

بنقل یک منبعی در این راستا : ” این جایزه برای گرامیداشت موفقیت و مدیریت بانوان در کشور کانادا در هر سال به کارآفرین  برتر این کشور اهدا می شود و در واقع می تواند الگویی خوب برای همه زنان در مسیر دستیابی به قله موفقیت و افتخار در نظر گرفته شود.

این جایزه در تاریخ 27 آوریل امسال به خانم رفعتی در شهر اتاوا در طی مراسمی در فرمونت شنو این شهر به وی تقدیم خواهد شد.

شهرزاد رفعتی در سال ۲۰۰۰ میلادی از ایران – تهران به شهر ونکوور کانادا مهاجرت نموده و در شاخه علوم کامپیوتر در دانشگاه معتبر و نامی بریتیش کلمبیا به تحصیل مشغول گردید و پس از فارغ التحصیلی و بی درنگ ، در سال ۲۰۰۵ شرکت BroadbandTV را بنا نهاد و سپس در عرض تنها سه سال ، خانم رفعتی توانست با ارائه دهنده های محتوای مالتی مدیا شریک شود.

کمپانی مذکور موفق به تغییر مفهوم رابطه بین  سارقان اینترنتی در زمینه محتواهای رسانه ای  و  ارائه دهندگان محصولات رسانه ای کمک شایانی نماید.

BroadbandTV ، از بعد تعداد بازدید ویدیو در کل دنیا ، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده استو در طی این سالیان شعب و دفاتری متعدد در آمریکا ، فرانسه ، هند و برزیل راه اندازی کرده و دفتر مرکزی BroadbandTV در همان ونکوور است.همچنین این کمپانی در سال گذشته (2015) دارای رشد 219 درصدی داشته و در دنیا 319 میلیون بازدید کننده را داشته است.

نظر شهرزاد رفعتی در مورد BroadbandTV

وی در مورد نحوه و سیاست کار کمپانی گفته است : ارائه دهندگان محتواها چند رسانه ای ما به جای مبارزه با طرفداران با اشتیاق خود ، می توانند کار با آن ها را شروع نمایند و ما در حال یاری رساندن به کمپانی هایی هستیم که بتوانند بهتر محتواهای خود را در اینترنت شناسایی کرده و همچنین کنترل نمایند و بعد در سود حاصل از این همکاری شریک شوند.

الگوریتم های خانم رفعتی ، بر پایه اسکن و وارسی دنیای وب برای شناسایی ویدیو کلیپ های بدون حق کپی رایت بوده و وقتی که این ویدیو ها شناسایی شدند ، BroadbandTV به آن ها یک تبلیغات متصل نموده و درآمد حاصل از این تبلیغات را با تولید کننده ویدیو تقسیم می کند.

BroadbandTV در واقع شرکتی در زمینه رسانه ای – فناوری می باشد که با اپراتورهای شبکه و کمپانی های تبلیغاتی همکاری دارد و در زمینه بهینه سازی ، پخش و انتشار محتواهای ویدیویی از راه اینترنت ، موبایل و سایر شبکه های بیسیم قعال می باشد.

مشاهده اطلاعات و پکیج ها تور کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :