021-41454

راه های سفر به دبی

راه های سفر به دبی

راه های سفر به دبی

راه های سفر به دبی

دبی شهری زیبا و توریستی که همواره به عنوان مقصدی برای تفریح و گردش مورد توجه بوده است.بسیاری از مسافران از راه های دور به این شهر می ایند تا از امکانات و مراکز تفریحی بی نظیر این شهر بهره ببرند.دبی همچنین یک مقصد سفر مناسب برای ایرانیان است که به علت نزدیکی و دارا بودن امکانات عالی هر سال بسیاری از ایرانیان به این شهر زیبا و ساحلی سفر میکنند.

برای سفر به دبی دو راه پیش رو دارید که هر کدام محاسن و معایب خود را دارند.برای رفتن به دبی میتوان با هواپیما ویا با کشتی سفر کرد. هواپیما سریع تر و راحت تر خواهد بود و شما میتوانید با سرعت و در ارامش به مقصد برسید در حالی که مهمانداران مجرب در پروازهای هوایی به دبی از شما پذیرایی میکنند.

اما سفر با کشتی و یا سفر دریایی به دبی ضمن دارا بودن مدت طولانی تر حال و هوایی خاص دارد و شما از مسیر سفرتان نیز لذت خواهید برد.البته پر واضح است که سفر دریایی هزینه ی کمتری را نیز برایتان در بر دارد و شما ضمن لذت بردن از مناظر بی نظیر میتوانید از پذیرایی در کشتی استفاده کنید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.به این نکته توجه داشته باشید که شما عوارض خروج از کشور را به هنگام خرید بلیت وسیله ی سفر خود حال هواپیما و یا کشتی باشد پرداخت کرده اید و لازم به ذکر است.

که عوارض در مسیر هوایی در حدود ۷۵ هزار تومان و در مسیر دریایی ۲۵ هزار تومان میباشد .بنا بر این بسته به روحیات و تمایلاتتان شیوه ی سفر خود را انتخاب کنید و از سفر به این شهر زیبا لذت ببرید و از انواع امکانات و تفریحات جالب این شهر توریستی لبریز شوید.

خرید سوغاتی در دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :