021-41454

راه های سفر به دبی

راه های سفر به دبی

راه های سفر به دبی

راه های سفر به دبی

دبی شهری زیبا و توریستی که همواره به عنوان مقصدی برای تفریح و گردش مورد توجه بوده است.بسیاری از مسافران از راه های دور به این شهر می ایند تا از امکانات و مراکز تفریحی بی نظیر این شهر بهره ببرند.دبی همچنین یک مقصد سفر مناسب برای ایرانیان است که به علت نزدیکی و دارا بودن امکانات عالی هر سال بسیاری از ایرانیان به این شهر زیبا و ساحلی سفر میکنند.

برای سفر به دبی دو راه پیش رو دارید که هر کدام محاسن و معایب خود را دارند.برای رفتن به دبی میتوان با هواپیما ویا با کشتی سفر کرد. هواپیما سریع تر و راحت تر خواهد بود و شما میتوانید با سرعت و در ارامش به مقصد برسید در حالی که مهمانداران مجرب در پروازهای هوایی به دبی از شما پذیرایی میکنند.

اما سفر با کشتی و یا سفر دریایی به دبی ضمن دارا بودن مدت طولانی تر حال و هوایی خاص دارد و شما از مسیر سفرتان نیز لذت خواهید برد.البته پر واضح است که سفر دریایی هزینه ی کمتری را نیز برایتان در بر دارد و شما ضمن لذت بردن از مناظر بی نظیر میتوانید از پذیرایی در کشتی استفاده کنید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.به این نکته توجه داشته باشید که شما عوارض خروج از کشور را به هنگام خرید بلیت وسیله ی سفر خود حال هواپیما و یا کشتی باشد پرداخت کرده اید و لازم به ذکر است.

که عوارض در مسیر هوایی در حدود ۷۵ هزار تومان و در مسیر دریایی ۲۵ هزار تومان میباشد .بنا بر این بسته به روحیات و تمایلاتتان شیوه ی سفر خود را انتخاب کنید و از سفر به این شهر زیبا لذت ببرید و از انواع امکانات و تفریحات جالب این شهر توریستی لبریز شوید.

خرید سوغاتی در دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

در این مطلب در باره یکی از موزه های دیدنی شهر دبی مطلب می نویسیم.بدانید که شهر دبی تنها به مراکز خرید ، آسمان خراش ها و ... خلاصه نمی گردد و مناطق تاریخی و موزه های بسیار محبوب و مطرح در دنیا دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :