021-41454

دنیای فراری دبی

دنیای فراری دبی

دنیای فراری دبی

دنیای فراری دبی

فراری ورلد ابوظبی، یک تفریحگاه واقع شده در جزیره ی یاس، ابوظبی، امارات متحده ی عربی می باشد. این اولین و تنها تفریحگاه با برند فراری است و رکورد دار بزرگترین سازه ی فضاکار در دنیا است.فرمولا روسا  سریع ترین چرخ و فلک دنیا نیز در این تفریحگاه قرار دارد.

سنگ بنای این پارک در 3 نوامبر سال 2007 میلادی گذاشته شد. ساخت و توسعه ی این پارک سه سال به طول انجامید و در تاریخ 4 نوامبر 2010 به طور رسمی بر روی عموم گشوده شد. مساحت تفریح گاه فراری ورلد ابوظبی 86000 متر مربع را پوشش می دهد. فراری ورلد ابوظبی در جشنواره ی ورلد تراول در سال ۲۰۱۵ لقب “مهمترین جاذبه ی توریستی خاورمیانه را به خود اختصاص داد.

در فراری ورلد مجموعه ای از تفریحات خاص، سواری های متفاوت و البته رستوران و استراحتگاه وجود دارد تا روزی هیجان انگیز و کامل را برای شما رقم بزند. از آن جمله 20 بازی و سواری، سالن تئاتر، نمایش سه بعدی، تاب گردان و زمین بازی مخصوص کودکان است. یا می توانید در مغازه و فروشگاه فراری ورلد قدری سوغات بخرید و غذای خود را در رستوران ایتالیایی آن صرف کنید.

 

ترن هوایی فرمولا روسا

فرمولا روسا سریع ترین ترن هوایی دنیاست که تنها در عرض 2 ثانیه شما را به سرعت 100 و تنها کمی بعد به 240 کیلومتر بر ساعت می رساند و این افزایش سرعت سرسام آور تنها 5 ثانیه طول می کشد. جالب آن که کل مسیر فرمولا روسا 2.7 کیلومتر است که شما آن را در 90 ثانیه طی می کنید.

چالش فیورانو جی تی ای

فیورانو جی تی دیگر ترن هوایی در دنیای فراری است  در هیجان دست کمی از سریع ترین ترن هوایی دنیا ندارد. جایگاه های این ترن به شکل ماشین F430 فراری است که در مسیری مشابه مسیرهای واقعی مسابقه GTA و در دو خط موازی حرکت می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :