021-41454

ساختمان گرانفل لندن

ساختمان گرانفل لندن

ساختمان گرانفل لندن

ساختمان گرانفل لندن

ساختمان شامل 120 آپارتمان یک و دو خوابه در هر طبقه مسکونی، شش آپارتمان در بیست طبقه مسکونی آن و در چهار طبقه اهداف غیرمسکونی، شامل اداری و خدماتی دنبال شده است.

در این ساختمان، پله‌های خروج که در یک مسیر قرار دارد و آسانسورها در قسمت میانی ساختمان واقع شده است.

آپارتمان‌های یک‌خوابه با مساحت 51 متر مربع و دوخوابه با مساحت 75 مترمربع در دورتادور ساختمان با هدف نورگیری بیشتر طراحی و واقع شده‌اند. ارتفاع ساختمان نیز حدود 75 متر است.

این برج توسط نمایندگان کنزینگتون و سازمان مدیریت اجاره چلسی  بزرگترین سازمان اجاره مستاجران  در انگلستان، اداره می‌شده است.

هیات‌مدیره ساختمان، شامل هشت نفر از ساکنان، چهار عضو هیات‌مدیره از نهادهای مذکور و سه عضو مستقل است.

بازسازی برج در سال 2012 شروع شد. هزینه آن حدود 10 میلیون پوند برآورد شده بود. این عملیات در سال 2016 تکمیل شد. در عملیات بازسازی برج، در سال 2016-2015، با هدف کاهش مصرف انرژی و عمدتا با این رویکرد، پنجره‌های جدید و روکش فلزی کامپوزیت با عایق حرارتی نصب شد.

بازسازی ساختمان مشتمل بر تغییر کامل نمای آن و نصب روکش خارجی، پنجره دوجداره و یک سیستم گرمایی عمومی جدید بود.

ساختمان با فرآیندی موسوم به عملیات دوام برای زمان طولانی برای مقابله با آتش تجهیز شده بود و ورودی‌ هر واحد مسکونی مجهز به درهایی شده بود که می‌توانستند بیش از 30 دقیقه از سرایت آتش به داخل آپارتمان جلوگیری کنند.

دلیل اصلی آتش‌سوزی در این برج تاکنون  در  گزارش ها رسما اعلام نشده است.

گزارش شده است که یخچال معیوبی در طبقه 4 شروع به جرقه و اتصال کرده و آتش از آنجا شروع می‌شود. ساکنان طبقه چهارم به رسانه‌ها گفتند که یخچال یکی از ساکنان طبقه چهار حدود ساعت یک صبح به آتش کشیده شده و ساکن آن واحد شروع به آگاه کردن ساکنان می‌کند.

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :