021-41454

توریسم تاریک

توریسم تاریک

توریسم تاریک در ایتالیا »

توریسم تاریک

توریسم تاریک در ایتالیا یا توریسم اندوه

وقتی صحبت از سفر و جاذبه های گردشگری میشود به طبع به یاد زیباییهای طبیعت ، موزه ، آثار باستانی و منحصر به فرد می افتیم.نوع دیگر گردشگری است به نام توریسم تاریک یا توریسم اندوه گاهی به عنوان توریسم اندوه یا توریسم سیاه از این نوع گردشگری یاد می شود و باید برای گردشگان تور ایتالیا جالب باشد!

توریسم تاریک گردشگران را به سوی جاذبه های وحشتناک و تجربه های تکان دهنده سوق میدهد.جاذبه هایی که با اتفافات ذلخراش .مرگ و تراژدی همراه است. در اصل مقصد سفر مکانهایی است که در آن اتفاقات دلخراش روی داده است و به لحاظ تاریخی با تراژدی همراه بوده است.

توریسم تاریک در ایتالیا کشتی غرق شده کوستا کونکوردیا در ایتالیا »

کشتی مسافرتی تفریحی

کشتی مسافرتی ایتالیایی، کوستا کونکوردیا با طول ۲۹۰٫۲۰ متر (۹۵۲ فوت ۱ اینچ)در سال 2005 ساخته شدو در سال 2012 بر اثر اصابت به یک مانع در جزیره «گیگلیو» در منطقه توسکانی ایتالیا غرق شدبا 4000 سرنشین. کخ منجر به تراژدی آن دهه گشت از 4000 سرنشین 32 نفر جان باختن گرچه در 1300 فوتی ساحل قرار داشت. بعد از این حادثه دلخراش این کشتی نفرین شده نام گرفت و یکی از مقاصد توریسم تاریک در ایتالیا گردید.چند ماه بعد از این حادثه کشتی به جاذبه توریسم شومی تبدبل شد که علاقه مندان به توریسم تاریک در ایتالیا از سراسر جهان به این کشور امدند. هر روزه هزاران گردشگر  صف می ابستند تا با قایق به چند فوتی کشتی شوم معلق در آب برسند.

در سال 2013 کشتی این مقصد گردشگری دوباره در آب عمود گردید و در جولای  2014  این مرکز توریسم تاریک در ایتالیا دوباره در آب غوطه‌‏ور شد 14 یدک‎کش آن را تا جنووا با خود کشیدند  تا قطعه قطعه شود و از قطعات ان استفاده شود بدین ترتیب کشتی شوم  آخرین سفر خویش را نیز انجام داد.

گنجایش: 114,147 GT
درازا: ۲۹۰٫۲۰ متر (۹۵۲ فوت ۱ اینچ)
پهنا: ۳۵٫۵۰ متر (۱۱۶ فوت ۶ اینچ)
آبخور: ۸٫۲۰ متر (۲۶ فوت ۱۱ اینچ)
عمق: ۱۴٫۱۸ متر (۴۶ فوت ۶ اینچ)
سرعت: ۱۹٫۶ گره (۳۶ کیلومتر بر ساعت; ۲۳ مایل بر ساعت)

» اطلاعات تور ایتالیا و خدمات وقت سفارت ایتالیا

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ایتالیا

» آژانس یزدان گشت سفیران ، خدمات وقت سفارت ایتالیا  شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات وقت سفارت ایتالیا در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران کلیک نمایید

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :