021-41454

تور نمایشگاه گوانگجو چین

تور نمایشگاه گوانگجو چین - نمایشگاه کانتون

تور نمایشگاه گوانگجو چین

تور نمایشگاه گوانگجو : نمایشگاه گوانگجو چین که با نام نمایشگاه نمایشگاه کانتون فیر چین (Canton Fair) نیز شناخته می گردد در یک کلام نمایشگاه صادرات و واردات چین و بنوعی به رخ کشیدن زمینه صنعتی غول آسا کشور چین می باشد. شهر گوانگجو (GUANGZHOU) مرکز استان گوانگ دونگ در کشور چین است البته تلفظ های زیادی برای نام این شهر در فارسی رایج است من جمله گوانگجو، گوانجو، گوانگ ژو، گوانگژو اما تلفظ گوانگجو آن درست تر و رایج تر می باشد.

اگر  که برای دلیل انتخاب این شهر بعنوان محل برگزاری این نمایشگاه کنجکاو هستید که خب باید گفت که بیشتر صنایع و کارخانجات چین در جنوب این کشور قرار دارند و در واقع در همین راستا شهر گوانگجو بعنوان یک قطب اصلی صنعتی برای این کشور انتخاب گردیده و نمایشگاه های صنعتی این کشور نیز در واقع پایتختی جز گوانگجو ندارد.

نمایشگاه گوانگجو چین یا همان نمایشگاه کانتون فیر چین (گاها هم به اختصار نمایشگاه کانتون گویند) از سال 1957 کار خود را استارت زده و تا به امروز به نزدیک 60 سال دارای پیشینه و قدمت است و از همان ابتدا بسیار طرفدار داشته و این محبوبیت روز افزون بوده و می باشد.

این نمایشگاه حداقل در ایران با نام نملایشگاه گوانگجو چین (تور نمایشگاه گوانگجو) شناخته شده اما درست تر است بگوییم که در اصل نمایشگاه مذکور نمایشگاه کانتون فیر بوده که در شهر گوانگجو برگزار می گردد که این نمایشگاه ،  بزرگترین نمایشگاه صنعتی و تجاری کشور چین در طول سال است.

همچنین این نمایشگاه از نظر تعداد غرفه ها چه داخلی  چه داخلی و همچنین جمعیت شرکت کننده و بازدید کنندگان تور نمایشگاهی دارای رکورد جمعیت و وسعت برای خودش می باشد و بنابراین این محبوبیت بی همتا برای نمایشگاه کانتون گوانگجو باعث شده که هر شش ماه یکبار یعنی سالی دوبار برگزار شود و از سرتاسر دنیا و البته خود کشور پهناور چین ، تجار ، کمپانی ها و اهل صنعت و بازاریاب ها را بخود جذب نماید و نتیجه آن میلیاردها معاملات تجاری می باشد. نمایشگاه گوانگجو چین در پاییز (نوامبر و اکتبر) و بهار (می و اپریل) برگزار می گردد.

توضیحات نمایشگاه

البته این را هم نباید برداشت کرد که حضور در این نمایشگاه بمعنای تاجر بودن یا دست به نقد بودن باشد ، بلکه علاوه بر سیر وسیع تنوع محصولات صنعتی و شرکت ها و کمپانی های ، این تنوع وسیع نیز برای مردم شرکت کننده نیز وجود دارد چرا که باید بدانید که هر ساله هزاران نفر صرفا جهت بازدید به این نمایشگاه می آیند که شاید کار تجاری و بیزینسی نداشته باشند.

اما برای گردش و غرق شدن در دنیایی از صنعت و تکنولوژی و البته برخی هم برای تحقیق و ایده پردازی جهت اشتغال خودشان هدف دارند که باید گفت هدف خوبی هم هست! بدیهی هم هست که این رخداد ، شهرتی تنها در چین یا حتی منطقه ندارد و بلکه شهرت جهانی و البته یکی از مهمترین رویدادهای جهانی و نمایشگاه ها در دنیا می باشد.

با بازدید از این نمایشگاه فرصت های زیادی دارید ; آشنایی با آخرین محصولات صنعتی و پیشرفته ، مشاهده نمونه کالا ، مذاکرات و قرارداد های تجاری بطور مستقیم و بدون واسطه با صاحبان و تولید کنندگان ، کنترل بسته بندی و کیفیت محصولات ، تحقیق پیرامون مسائل صنعتی ، گفت و گو و تبادل نظر مستقیم ، دسترسی سهل به بانک اطلاعاتی عظیم در زمینه این نمایشگاه از طریق اینترنت ، تکنولوژی و علمی و …

در کل باید بگوییم که در این نمایشگاه 50 سازمان و ارگان تجارتی هستند که خود از هزاران شرکت تجاری و تولیداتی داخلی چینی و خارجی تشکیل می شوند.

علاوه بر تمام مزایا گفته شده در راستا بازدید از نمایشگاه گوانگجو چین ، شما حالا چه صاحب بیزینس مطرحی باشید و یا چه در حد استارت کارتان هستید فرصت مناسب و عالی ای برای آشنایی با انواع شرکت ها و کمپانی های مشغول در انواع صنعت در سرتاسر جهان و شیوه و متد کارشان و سیاست های اقتصادی شان خواهید داشت. نمایشگاه کانتون گوانگجو چین چه در پاییز و چه در بهار در 3 فاز برگزار می گردد که هر فاز در طول 5 روز برگزار شده و فاصله بین هرکدام از برگزاری این سه فاز 3 روز می باشد.

فازهای نمایشگاه

فاز اول تور نمایشگاه گوانگجو چین:

ماشین آلات صنعتی سبک و سنگین – انواع موتور سیکلت و قطعات یدکی – انواع دوچرخه و قطعات – قطعات یدکی خودرو – محصولات شیمیایی – ابزار و یراق – لوازم خودرو – لوازم برقی منزل – لوازم برقی مصرفی – محصولات الکتریکی و الکترونیکی – محصولات کامپیوتری و صنایع وابسته – موبایل – قطعات یدکی و تجهیزات – محصولات روشنایی و لوستر – ماشین آلات ساختمانی – لوازم ساختمانی و تزئینی – انواع کاشی و سرامیک – محصولات ایمنی و آتش نشانی – انواع کف پوش و کاغذ دیواری – MDF – کابینت و یراق آلات.

فاز دوم تور نمایشگاه گوانگجو چین:

کلیه لوازم خانه و آشپزخانه غیر برقی – لوازم نظافت خانه – سرامیک های هنری و دکوری – دکوراسیون منازل – محصولات شیشه ای و هنری – مبلمان منزل و اداری و صنایع مربوطه – لوازم باغبانی – محصولات سنگ و فلز – گل مصنوعی – محصولات بهداشتی و بهداشت فردی – لوازم آرایش و زیبایی – ساعت و لوازم نوری –انواع اسباب بازی – لوازم تبلیغای و هدایا – محصولات فستیوال و کادوئی – دکوراسیون فلزی و سنگین – عینک و لنز – بدلیجات و هدایا

فاز سوم تور نمایشگاه گوانگجو چین:

پوشاک مردانه و زنانه – پوشاک کودکان – پوشاک ورزشی و راحتی – خز، چرم، کرک و محصولات مرتبط – منسوجات و بافندگی – فرش و پرده های نقش دار – انواع پارچه – انواع پتو – محصولات و صنایع غذایی – محصولات بومی و صنایع دستی – محصولات و تجهیزات پزشکی – محصولات محصولات ورزشی و تفریحی – لوازم اداری – لوازم التحریر – کیف و کفش و چمدان – جعبه و بسته بندی های تبلیغاتی.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :