021-41454

پارک پروانه های دبی

پارک پروانه های دبی

پارک پروانه های دبی

پارک پروانه های دبی

باغ پروانه دبی محلی است که در آن هزاران پروانه در حال پر زدن را می بینید که در اطراف شما پرواز می کنند

باغ پروانه های دبی در منطقه شیخ زاید دبی واقع شده است جذابیت های این پارک بی حد و اندازه است و نمی توان آن ها را در متن کوچکی گنجاند و حتما باید در سفر به دبی از این باغ شگفت انگیز دیدن کنید

این باغ دایره ای دارای نه گنبد پوشیده ی ۱۸۰۰ متر مربعی است و ظرفیت میزبانی از ۳۰۰ نفر را دارد.

هر گنبد با نمایشگاه های گل تزئین شده است و خانه ایی برای طیف وسیعی از پروانه ها در رنگ ها،اندازه ها و گونه های مختلف است.

این گنبد ها کنترل کننده آب و هوا هستند، محیطی آرام برای پروانه ها فراهم می کنند و اجازه می دهند تا گنبد ها در طول سال باز و قابل استفاده باشند.

در طول باغ همچنین یک موزه پروانه و پارک گل پروانه وجود دارد،که در زمینه ی همین موجودات رنگارنگ و پروانه ها ساخته شده است.

با توجه به این که این باغ از جمله مناطق توریستی محسوب می شود که در تمام طول سال گردشگران بسیاری دارد باید بدانید که ممکن است. زمانی را در بیرون از باغ منتظر باشید تا بتوانید داخل شوید.

توضیحات تکمیلی

بزرگترین مجموعه سرپوشیده پروانه های جهان در دبی دارای گنبد هایی برای پناه دادن به بیش از ۱۵ هزار پروانه و شفیره آن ها  است،باغ پروانه و باغ معجزه مقصد های رنگارنگی از این شهر بیابانی هستند.
سه گنبد به ۱۵ هزار پروانه در سراسر جهان پناه می دهند .خانه ای برای ۲۶ گونه مختلف که به ۴۰ گونه در ماه های آینده افزایش خواهد یافت.

این مکان بزرگ و دارای پروانه های زیاد فضایی آرام برای کودکان و بزرگسالان فراهم می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :