021-41454

ربات های پلیس دبی

ربات های پلیس دبی

ربات های پلیس دبی

ربات های پلیس دبی

دبی شهری توریستی و محبوب میان گردشگران سراسر دنیا میباشد که به علت امنیت بالای این شهر و انواع امکانات رفاهی و تفریحی به این شهر می آیند. امنیت بالای این شهر سبب شده که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی نیز جذب این شهر شوند و در آن سرمایه گذاری های هنگفت کنند .دبی این همه امنیت و اسایش را مدیون نیروی پلیس قوی کار امدش است .این شهر در جدید ترین اقدامش این رباتها در دبی را به کار گمارده است تا امنیت بیشتری را در این شهر اعمال کنند.

ربات های پلیس در این کشور تا سال ۲۰۳۰ بیست و پنج درصد از نیروهای پلیس شهر دبی را تشکیل میدهند که با قد حدود یک متر و شصت سانت در جای جای این شهر وجود دارند تا ضمن حالت بازدارنده از ارتکاب جرم اماده ی دریافت شکایات باشند .پلیس دبی ربات های پلیس در دبی را در تاریخ ۲۴ ماه مه که این ربات های پیشرفته به وسیله ی شرکت اسپانیایی PAL طراحی گشته رو نمایی می کند و مورد بهره برداری قرار می دهد.

اطلاعات تکمیلی

این ربات‌ ها با نام اختصاری REEM نامیده می شوند و در حقیت توانایی حل جرایم را ندارند و به منظور دریافت گزارش جرایم در این شهر حضور دارند.باید توجه داشت که این ربات ها بخششی را در برنامه ی خود ندارند و جرایم را بدون چشم پوشی صادر می کنند .

این ربات ها براساس برنامه‌ ریزی‌ ها ی خاص و ویژه ای مجهز هستند که انها را به افسران کامل پلیس تبدیل م یکند که در نهایت سبب بالا رفتن امنیت و ارامش بیشتر در این شهر میشوند. با توجه به کاکرد بالای این ربات ها و اینکه انها مسلما نیازی به استراحت و خورد و خوراک ندارند می توانند بدون احساس خستگی به صورت شبانه روزی در صحنه باشند و برای رعایت قوانین و مقررات تلاش کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :