021-41454

بانجی جامپینگ در دبی

بانجی جامپینگ در دبی

بانجی جامپینگ در دبی

بانجی جامپینگ در دبی

دبی این شهر مجلل و توریستی هر ساله دست به احداث مراکز تفریحی و ورزشی جدیدی در خود میزند تا بیش از پیش نظر مسافران را به خود جلب کند . این شهر مجلل و مدرن بسیاری از تفریحات هیجان اور و مهیج را در بالاترین استانداردها در خود افتتاح کرده است و از این طریق نظر بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده است . بانجی جامپینگ در دبی یا همان سقوط ازاد یکی از ورزش های پر طرفدار و مهیجی است که به تازگی در دبی راه اندازی شده است.

بانجی جامپینگ در دبی یا همان سقوط ازاد امن به شما این امکان را میدهد که لذت پرواز و سقوطی بی مهابا را از ارتفاع تجربه کنید . در این ورزش پاها یا قسمتی از بدن فرد با طنابی طبق استاندارد های مشخص شده بسته میشود و شخص داوطلب به تجربه ای بی نظیر دست میابد . در این سقوط ادرنالین خونتان به بالاترین حد ممکن میرسد و هیجان ترس و لذت را با هم تجربه خواهید کرد . این گونه ورزش ها در دبی طرفداران زیادی دارد و هر ساله تعداد زیادی از مسافران و توریست ها که به این شهر مراجعه میکنند از این جاذبه های ورزشی خاص که در این شهر وجود دارد استفاده میکنند . بانجی جامپینگ در دبی و یا اسکای دایوینگ -کایت سواری و صخره نوردی و تعداد بسیار زیادی ورزش هیجان اور دیگر در این شهر سبب شده است تا خیل عظیمی از مسافران و توریست های این شهر را جوانان و افراد کم سن تشکیل دهند .

در سفرتان به دبی چنانچه فردی جسور و خواهان هیجان هستید به این مکان مراجعه کنید اگر چه بهتر است قبل از مراجعه بلیط خود را رزرو کنید تا صف طولانی بانجی جامپینگ در دبی نایستید.برای انجام این ورزش عدم داشتن سابقه قلبی و سن بالای 15 سال الزامی میباشد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2018 دبی

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :