021-41454

گشتن در میلان

گشتن در میلان

گشتن در میلان

گشتن در میلان

با گشتن در میلان به راحتی هم کلیسای دومو میلان هم تمام برندهای ایتالیایی را که در شاپینگ سنتر اصلی شهر قرار دارند را خواهید دید . این مرکز خرید برای افرادی که دنبال خرید برند های معروف ایتالیایی هستند انتخاب خوبی است .

در فاصله 10 دقیقه ای از این میدان به دومین پارک زیبا در اروپا خواهید رسید . در فصل گرما دوچرخه سواری در این پارک را از دست ندهید . دوچرخه را میتوانید از هتل یا در ایستگاه های دوچرخه ای که در خیابان هست تهیه کنید .
خودتان را در گذر اوفیتزی در هنر رنسانس غرق کنید . این گذر در تمام لیست های دیدنیهای ایتالیا هست و دلیل خوبی هم برای ان وجود دارد . در هیچ جای دیگر روی زمین چنین تجمع سحر امیزی از هنر رنسانس ایتالیا را در حالی که در ساختمان های فوق العاده ساخته خانواده مدیچی جمع اوری شده اند نخواهید یافت . هنرمندانی که در این گذر تماثلهایشان خواهید دید همانند ستاره های راک فلورانس هستند.

از موزه واتیکان دیدن کنید و سعی کنید با مطالعه قبلی یا با گرفتن یک راهنما از موزه به اثاری که اهمیت بالاتری در تاریخ هنر دارند توجه کنید . در پس بعضی از مجسمه ها و نقوش داستان های زیبا و عجیب و افسانه ای پنهان شده که بدون یک راهنما هرگز شیرینی شنیدن ان را نخواهید چشید . سعی کنید روی همه ی اثار توقف نکنید چون به زودی برای شما خسته کننده می شود . بعد از ان حتما سری هم به کلیسای سن پیتر که مرکز مسیحیت کاتولیک است بزنید .

اگر ترس از ارتفاع یا فضاهای تنگ و بسته ندارید به بالای گنبد دوموی فلورانس بروید . در ان جا یک منظره تماشایی از مرکز تاریخی فلورانس را خواهید دید که شامل درس هایی از معماری و مهندسی است .

اگر می خواهید یک منظره زیبای دیگر را نظاره گر باشید از برج ناقوس جیوتو که خود گنبد فلورانس بخشی از ان است نیز بالا روید . اما بی نظیرترین منظره ای که می توانید از فورانس داشته باشید قطعا ازبالای تپه مقابل شهر درمیدان میکل انجلو است

 

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :