021-41454

فصل مناسب سفر به دبی

فصل مناسب سفر به دبی

فصل مناسب سفر به دبی

فصل مناسب سفر به دبی

دبی در همه فصل ها میزبان مسافران زیادی است حتی در فصل تابستان که به شدت در این فصل هوای دبی گرم و طاقت فرساست با برگزاری انواع فستیوال های خرید موفق به جذب مسافر می شود.

البته این شهر انواع امکانات را برای مقابله با گرما تدارک دیده است تا مسافران در این شهر در ارامش کامل باشند مانند مجهز کردن ایستگاه های اتوبوس به سیستم تهویه ی مطبوع و دارا بودن انواع مراکز تفریحی و ورزشی سرپوشیده که دمای مناسب و مطبوع در ان ها جریان دارد. زمان مناسب برای سفر اما چه فصلی است که ضمن هوای مناسب و مطبوع بتوان از تعداد بیشتری از تفریحات این شهر بهره برد.

فصل مناسب برای سفر به دبی با توجه به اینکه دبی در شمال کمربند کویری واقع شده است و در حقیقت در تمام ایام سال دارای اب و هوایی بسیار گرم و خشک میباشد کار سختی است.این شهر تابستان هایی بسیار گرم و شرجی دارد و دمای هوا تا ۵۲ درجه سانتی گراد نیز میرسد و دمای اب دریا تا ۴۰ درجه.

نتیجه گیری

شهر دبی برای بهبود حال مسافران در کنار سواحل استخر هایی زیبا و با امکانات عالی احداث کرده است که در انها دمای اب تنظیم شده و در دمای مطبوع است . زمان مناسب برای رفتن  این کشور بی شک تابستان نیست. در این شهر بارش باران بسیار نادر است و تنها در ما های اذر تا اسفند می توانید شاهد ان باشید البته این بارش ها در کل سال بیش تر از ۵ روز نمی باشد.

دما در فصل زمستان در حدود ۲۵ درجه میباشد ودر تابستان به طور متوسط ۳۵ درجه سانتیگراد است لذا زمان مناسب برای سفر بی شک فصل زمستان است که هوا مطبوع و دلچسب است و میتوانید از بسیاری از امکانات زیبای این شهر در فضای باز نیز استفاده کنید.

مطالب مرتبط

حمایت از سینما ایران در کانادا,سینما ایران در کانادا,جشنواره فیلم های ایرانی در کانادا,اکران فیلم های ایرانی در کانادا,سینما ها ایرانی در کانادا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :