021-41454

پیکاپ پاسپورت

پیکاپ پاسپورت

پیکاپ پاسپورت

متقاضیان خدمات پیکاپ پاسپورت باید به نکات مهم زیر توجه کنند که در پیکاپ ویزای خود با مشکل مواجه نشوند.

شرکت های مختلفی خدمات پیکاپ ویزا را انجام می دهند که بعضی از این شرکت ها هزینه ای پایین تر از هزینه معمول پیکاپ پاسپورت را از متقاضی دریافت میکنند و متقاضی بدون دانستن این نکته بسیار مهم پاسپورت خود را به شرکت مربوطه میسپارد ولی باید این نکته را دانست که اکثر این شرکت ها دارای مجوز رسمی حمل پاسپورت از اداره گذرنامه نمی باشند. در واقع شرکت های مذکور با واگذاری پاسپورت به مسافرین، پاسپورت متقاضی را به سفارت مربوطه ارسال میکنند که این کار ریسک بالایی دارد و خطرات زیادی مثل گم شدن و مفقود شدن پاسپورت را به همراه خواهد داشت. همچنین در صورت متوجه شدن ماموران و مسئولان امنیتی و قضایی مسافر حامل پاسپورت دستگیر شده و پاسپورت ها ضبط می گردد که در این مواقع شخص متقاضی برای دریافت پاسپورت باید به کشور مورد نظر مراجعه کند وهزینه ای بسیار بالاتر از هزینه پیکاپ پاسپورت خود را پرداخت نماید و چه بسا با هدر رفتن زمانی زیاد حتی کار پیکاپ پاسپورت خود را هم انجام نداده است!!

خدمات خود را به ما بسپارید

آژانس گشت سفیران با داشتن 5 پرواز هفتگی برای ارسال پاسپورت های متقاضیان آماده خدمت رسانی به مسافرین محترم میباشد.هنگام تحویل پاسپورت از متقاضیان رسیدی با در بر داشتن اسامی متقاضیان و شماره پاسپورتشان به متقاضیان داده می شود که این رسید ضمانتی برای اطمینان خاطر متقاضیان محترم می باشد و بعد از انجام پیکاپ پاسپورت که تقریبا 1 الی 2 هفته کاری زمان نیاز است پاسپورت ها توسط همکاران ما به ایران برگردانده می شوند و متقاضی می تواند با در دست داشتن این رسید، پاسپورت خود را از آژانس یزدان گشت سفیران تحویل بگیرد. متقاضی با صرف هزینه ای مناسب و زمان اندک و بدون ایجاد مشکل و خطرهای احتمالی پیکاپ پاسپورت خود را انجام داده و با در دست داشتن ویزا میتواند برای مسافرت خود اقدام نماید.

آژانس یزدان گشت سفیران مفتخر است که با مجوز رسمی حمل پاسپورت از اداره گذرنامه با اطمینان و امنیت کامل خدمات پیکاپ پاسپورت متقاضیان را بدون هیچ مشکلی و با نازلترین هزینه انجام داده و پاسپورت متقاضیان به وسیله همکاران ما به صورت رسمی و قانونی به سفارت مربوطه ارسال می شود و هیچ گونه خطری (جزء بلایای طبیعی) پاسپورت متقاضیان را تهدید نخواهد کرد و متقاضیان محترم می توانند پاسپورت خود را با اطمینان کامل به همکاران ما بسپارند.

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :