021-41454

پیکاپ ویزای کشور های مختلف

پیکاپ ویزای کشور های مختلف

پیکاپ ویزای کشور های مختلف

پیکاپ ویزای کشور های مختلف

سفر کردن به بعضی از کشور های دنیا نیازمند این هست که شما در ابتدا پیکاپ ویزا را انجام دهید که برای طی کردن این پروسه لازم است به یک کارگزار توانمند اعتماد کنید تا بتواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کرده و پیکاپ ویزا را برای شما انجام  دهد.

نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که پیکاپ ویزا بسته به این که شما به چه کشوری سفر میکنید ممکن است کمی متفاوت باشد. در ادامه به بررسی بعضی نکات در خصوص پیکاپ ویزا در کشور های مختلف می پردازیم.

 

پیکاپ ویزا  کانادا

اگر شما بخواهید به کانادا سفر کنید پروسه پیکاپ ویزای شما از زمان شروع تا زمانی که مدارک به دست شما برسد ممکن است در حدود دو هفته طول بکشد. البته که این زمان احتمالا ممکن است در فصل هایی که سفر بیشتری انجام می شود ممکن است طولانی تر هم شود که نباید باعث نگرانی برای شما شود. هم چنین به طور معمول اگر پیکاپ ویزا در ترکیه انجام شود نسبت به پیکاپ ویزا در دبی مدارک سریع تر به دست شما می رسد.

 

پیکاپ ویزا انگلیس

پیکاپ ویزای انگلیس به طور معمول در ارمنستان و یا درترکیه انجام می شود. پروسه پیکاپ ویزا برای سفر به انگلیس به طور معمول یک هفته طول می کشد که باز هم تاکید می کنم اگر زمان کمی طولانی تر شد  به هیچ عنوان برای شما نباید نگرانی ایجاد شود.

برای پیکاپ ویزای سفر به انگلیس در ایروان باید انگست نگاری در زمان مشخص هم اعلام شود. در صورتیکه متقاضی در روز انگشت نگاری آدرسی ارائه نداده باشد، می بایست بعد از بازگشت به ایران به همکاران ویزای انگلیس اطلاعات لازم داده شود تا باقی پیگیری ها در خصوص پرونده انجام شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :