021-41454

پیشینه تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا

پیشینه تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا

پیشینه تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا »

عاشقان فوتبال وطرفداران تیم فوتبال یوونتوس قطعا مایل هستند که ازقدمت ونوع فرازونشیب این تیم ورزشی ازآغاز فعالیتش تاکنون اطلاعاتی کسب کنند.یوونتوس موفق ترین تیم تاریخ فوتبال ایتالیاست و به خاطر قدمت زیادو تاریخ بزرگ و درخشانش معروف به بانوی پیر(به معنای دارا بودن تاریخ و قدمت )است .

این تیم مشهوردر سال ۱۸۹۷ با نام باشگاه ورزشی یوونتوس توسط عده ای از دانشجویان دبیرستان داتزلیو تاسیس شدودر سال ۱۹۲۳ باشگاه یوونتوس توسط ادواردو آنییلی مالک خودروسازی فیات خریداری گشت٬ وی استادیومی جدید تاسیسی نمود که منجر به کسب دومین اسکودتوی باشگاه (قهرمانی در لیگ فوتبال حرفه ای سری آ ایتالیا) در فصل ۱۹۲۵-۲۶ گردید.

باشگاه یوونتوس از سال ۱۹۲۳ تا کنون توسط خانواده آنییلی مدیریت می گردد که منجر به تاسیس قدیمی ترین همکاری ورزشی در ایتالیا و همچنین تاسیس اولین باشگاه ورزشی حرفه ای در ایتالیا گردیده است.

در طول تاریخ به علت موفقیت این تیم٬ به خصوص در دهه ۱۹۳۰ و دهه پس از پایان جنگ جهانی دوم٬ بعضا تاثیرات شگرفی در جامعه ایتالیا داشته است٬ و همچنین ایدئولوژی سیاسی باشگاه و خواستگاه طرفداران باشگاه که برگرفته از بطن جامعه می باشند٬ باشگاه فوتبال یوونتوس تبدیل به نماد فرهنگ مردم ایتالیا و ایتالیایی بودن گردیده است.الساندرو دلپیرو نیز به عنوان بخشی از فرهنگ ایتالیا شناخته میشود.

این تاثیر گذاری در فوتبال بین المللی در جهان شناخته شده است و در قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام های جهانی ۱۹۳۴٬ ۱۹۸۲ و ۲۰۰۶ درخشید. همچنین یوونتوس به عنوان دومین تیم برترمنتخب قرن 20 ام قاره ی اروپا توسط فدراسیون آمار و بوده است.

ضمن اینکه یوونتوس اولین تیم اروپایی است که به همه ی جام های معتبر دست یافته است.درحال حاضراین تیم پر طرفدارترین تیم در داخل ایتالیا با حدود 12 میلیون طرفدار و یک سوم کل طرفداران فوتبال در ایتالیااست.لازم به ذکر است که معروف ترین استادیوم های باشگاه به ترتیب تاریخ حضور یوونتوس در آنان استادیوم کموناله؛استادیوم دل آلپی واستادیوم یوونتوس می باشد.
باماباشید تابیشترازستاره های فوتبال وتاریخچه شان درطول سفر آگاهی یابیم…

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :