021-41454

پوسیتانو ساحل امالفی

پوسیتانو ساحل امالفی

پوسیتانو ساحل امالفی

پوسیتانو ساحل امالفی

 

ایتالیا کشور جذاب و توریستی می باشد.این کشور با سواحل زیبا و دریاهای زلال و فیروزه ایش مقصد سفر بسیاری از گردشگران است.ایتالیا کشوری با تاریخ پر فرازو نشیب است که محل حکمرانی سزار در امپراطوری قدرتمند روم میباشد که امروزه بقایای قلعه ها و بناهای متعلق به ان دوران از پر طرفدارترین جاذبه های شهر رم به شمار میرود.

سواحل ایتالیا با اب و هوای مدیترانه ای و انواع غذاهای لذیذ و بی نظیر بهشتی برای توریست هایی میباشد که میخواهند در این کشور از تفریحات ابی استفاده کنند.پوسیتانو ساحل امالفی یکی از زیبا ترین و خاص ترین این سواحل میباشد.

پوسیتانو ساحل امالفی یک شهر زیبا و دنج و کوچک میباشد که در ساحل معروف امالفی واقع شده است.

این ساحل دارای مناظری بی نظیر و چشم نواز میباشد که ساعت ها میتوان در این ساحل قدم زد و از مناظر بی نظیر و هوای مطبوع ان لذت برد.این شهر در قرون وسطی پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده است اما درست در زمان اوجش و در قرن نوزده بیش از نیمی از ساکنان پوسیتانو ساحل امالفی  این شهر را ترک کردند.

این شهر مدت ها شهری فقیر بود که علی رغم زیبایی هایش کسی از ان خبر نداشت اما در قرن بیستم جان اشتاین که نویسنده ای به نام است به صف زیبایی و مناظر این منطقه پرداخت و سبب شد این شهر به جاذبه ای مهم و پر طرفدار در ایتالیا بدل شود.

پوسیتانو ساحل امالفی دارای غذاهایی بسیار لذیذ میباشد و منوی رستوران های ان متشکل از غذاهای دریایی و انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی میباشد .

در سفرتان به ایتالیا در کنار بازدید از شهر های پر اوازه مانند ونیز و رم و میلان حتما از ساحل بی نظیر پوسیتانو دیدن کنید و تجربه ای جدید از زیبایی را داشته باشید.

اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ ، اخذ  ویزا و وقت سفارت اماده ی یاری رسانی و راهنمایی شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :