021-41454

پارک ملی جزیره مادالنا

پارک ملی جزیره مادالنا

پارک ملی جزیره مادالنا

پارک ملی جزیره مادالنا

ایتالیا کشوری بی نظیر و خارق العاده برای سفر میباشد.این کشور اروپایی با تعداد زیادی اثار فرهنگی و باستانی و جاذبه های طبیعی به مقصد محبوب گردشگران بدل شده است.سواحل زیبا با ابهای زلال و شن های سفید و هتل های لوکس و رستوران های بی نظیر همگی جاذبه ها و نقاط قدرت کشور ایتالیا میباشد.

در این کشور طبیعت زیبا و بکر گسترده شده است که برای حفاظت از انها در کنار بازدید و لذت بردن انواع پارک های ملی افتتاح شده است.پارک ملی جزیره مادالنا یکی زیبا ترین این پارک های ملی است.

پارکی بی نظیر و زیبا با انواع گونه های جانوری و گیاهی که در این پارک محافظت و حمایت مشوند.
پارک ملی جزیره مادالنا Maddalena پارکی بی نظیر است با اب های زلال و درخشان.سواحل این پارک رویایی میباشد .مجمع الجزایر و صخره های زیبا در این پارک مناظری باور نکردنی را به وجود میاورند.

یکی از تفریحات محبوب و بسبر مورد علاقه توریست ها در این منطقه قایق سواری در میان صخره ها ی این پارک میباشد.این پارک در منطقه شمالی ساردینا قرار دارد و اب های روان و ارام در میان صخره ها جریانی زیبا و ارامش بخش را دارند.در این پارک که بیشتر از سواحل و مناطق دریایی تشکیل شده تعداد زیادی سازه های قرون وسطایی نیز وجود دارد که این پارک را محبوب تر و خاص تر ساخته است.

در ایتالیا پارک ملی جزیره مادالنا یکی از بهترین مقاصد برای بازدید میباشد.با گذراندن زمان در این پارک ارامش وصف نشدنی و تجربه ای بی نظیر از زیبایی و طبیعت خاص ایتالیا به دست میاورید.

پارک ملی جزیره مادالنا مقصدی بی نقص برای بازدید و گردش میباشد.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ،اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان شما میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :