021-41454

پارک ابی یاس دبی

پارک ابی یاس دبی

پارک ابی یاس دبی

پارک ابی یاس دبی

در شهر ابوظبی و پایتخت امارات قرار دارد و اگر بخواهید به این شهر سفر کنید، می توانید بدون معطلی این مرکز هیجان و سرگرمی را در لیست بایدهای خود اضافه کنید. پارک آبی یاس که تنها ۴ سال از افتتاحش می گذرد، عناوین و جایزه های بسیاری را از آن خود کرده که هفتمین پارک آبی برتر دنیا و آسیا از نظر سایت معتبر تریپ ادوایزر می باشد. بیش از ۱۰۰ بازی و سرسره مختلف پارک آبی یاس، به گونه ای شما را سرگرم می کند که از انتخاب تان پشیمان نشوید.پارک آبی یاس که به عنوان دومین پارک آبی برتر جهان شناخته می شود ، دارای مساحتی به وسعت 15 هکتار است.

پارک آبی یاس دارای تم داستانی به نام مروارید گم شده است که بازدیدکنندگان آن را دنبال کرده و به دنبال مروارید گم شده خواهند بود .
پارک آبی یاس در جزیره یاس بنا شده است . جزیره یاس یک جزیره مصنوعی است و در نزدیکی جزیره ای به نام sir ban yas در منطقه ابوظبی قرار دارد.

 

قیمت بلیط و ورودی و امکانات آن

قیمت بلیط پارک آبی یاس برای افراد با قد بالاتر از 110 سانتیمتر ، تقریبا 195 درهم حساب می شود  . با این بلیت این امکان برای شما وجود دارد که  از همه اسباب بازی ها بصورت نامحدود استفاده کنید و لذت ببرید  . اگر در پارک ابی یاس بلیط برنز ، بلیط نقره ای و  بلیط طلایی را شنیدید   بهتر است بدانید یک طبقه بندی برای  استفاده از بازی ها و امکانات پارک آبی هست مثلا دارنده بلیط طلایی علاوه از استفاده نامحدود از اسباب بازی ها میتواند بدون اینکه در  صف قرار بگیرد  از اسباب بازی ها استفاده کند و حوله سوغات و یک عدد بن  خرید 15 درهمی دریافت کند.

با حضور در پارک ابی یاس اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد.

نمایشگاه عرب هلث دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :