021-41454

ونیز پایتخت عشق

ونیز پایتخت عشق

ونیز پایتخت عشق

ونیز پایتخت عشق

ونیز شهری دلربا و زیبا می باشد . از ایستگاه قطار سانتا لوسیا بیرون بیایید و با زیبایی خیره کننده کانال بزرگ ونیز روبرو شوید . تاکسی های ابی که از زیر ساحل و از زیر پونته دلی اسکازی یا پل پا برهنه نمایان است را تماشا کنید . نوعی قایق رایج در ونیز به نام گاندو لاهای رمانتیک زوج های عاشق را برای حمل در راه های ابی شهر سوار می کنند و کاپیتان های این گاندولاها درست در لحظه سوار شدن شروع به اواز خواندن می کنند . روی خشکی گذرگاه های باریک از فروشگاه ی قدیمی و اقامتگاه های زیبا و از روی پل ها عبور می کنند . شما در شهر ونیز نیازی به نقشه ندارید . گم شدن در این شهر عادی است و در این حس فوق العاده شهر غرق شوید .

تفریحات دیگر این شهر تورهای راهنما در کلیسای سنت مارک و قصر داگ تجربه ای تاریخی عالی ای در ذهن شما تداعی خواهد کرد . در گالری اکادمی اثار تیتیان (نقاش ایتالیایی قرن 15) و پائولوورنز ( نقاش قرن 16) را ببینید و اپراهای مشهور جهانی را در سالن لافنیچه گوش دهید .

بهترین زمان سفر به شهر ونیز :

بهترین زمان سفر از ماه سپتامبر تا نوامبر (10شهریور تا 9 اذر ) می باشد . درست وقتی که توریست ها شهر را ترک می کنند . اگر چه دما در این وقت از سال بسیار متغیر و در بازه 1/1 – 1/21 درجه و همراه داشتن لباس های گرم الزامی است اما نرخ هتل ها ارزان و کانال های ان خلوت تر است . زمستان ها هوا در  ونیز سرد است در حالی که بهار بهترین و زیباترین اب و هوا را به این شهر هدیه می دهد . فصل تابستان فصل داغ گردشگری ونیز این فصل نرخ بالای هتل ها اب و هوای گرم و خیل عظیم توریست ها می باشد .

هزینه یک روز اقامت  در ونیز :

هزینه یک روز اقامت در ونیز حدودا 2 میلیون تومان است . هزینه ها برای یک نفر شامل موارد زیر می باشد .

1.برانچ (وعده صبحانه که غذای پرحجم به جای ناهار و صبحانه سرو می شود .) در رستوران 3 ستاره

2.شام در رستوران 3 ستاره

3.یک شب اقامت در هتل 3 ستاره

این هزینه ها در ماه های گرم سال یا کمتر توریستی تغییر می کند .

تخمین هزینه های بالا در ماه های گرم سال براورد شده است .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :