021-41454

وقت سفارت انگلیس در تهران

وقت سفارت انگلیس در تهران

وقت سفارت انگلیس در تهران

 

 

اولین قدم برای اخذ ویزای انگلستان تعیین وقت سفارت است.

خوشبختانه پس آغاز به کار دفتر  VFS GlobL در تهران ، برای متقاضیان ایرانی ویزای انگلیس این امکان وجود دارد که از داخل کشور توسط نمایندگان رسمی تعیین وقت سفارت انگلیس اقدام کنند .

مجموعه  یزدان گشت سفیران به عنوان نماینده رسمی و قانونی برای تعیین وقت سفارت انگلیس در تهران میتواند این امکان را برای شما متقاضیان عزیز فراهم آورد که بدون سفر به کشور دیگر برای انجام امور سفارت و ویزای خود اقدام نمایید .
هم اکنون خدمات مجموعه یزدان گشت سفیران در ارتباط با وقت سفارت انگلیس علاوه بر تهران ، در شهرهای آنکارا، استانبول، دبی و ابوظبی هم صورت می گیرد.

خدمات ایمن یزدان گشت سفیران برای تعیین وقت سفارت انگلیس شامل :

  • پر کردن فرم درخواست ویزای انگلیس
  • تعیین وقت سفارت انگلیس
  • پرداخت هزینه وقت سفارت

متقاضیان محترم پس از تعیین وقت باید در روز مقرر با در دست داشتن مدارک لازم و کلیه کانفرم های فرم تایید شده  دریافتی از دفتر مسافرتی یزدان گشت سفیران ، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در مرکز ویزا یا دفتر کارگزاری ویزا حضور پیدا کنند.

انگشت نگاری و عکس برداری ( بیومتریک) در مرکز ویزا یا دفتر کارگزاری ویزا حدود 20 دقیقه زمان میبرد البته این زمان در تهران ممکن است طولانی تر و حدودا 2 تا 3 ساعت طول بکشد.

اگر تعیین وقت شما در تهران صورت گیرد پس از ارائه مدارک و انجام انگشت نگاری، پاسپورت خود را به دفتر کارگزاری تحویل داده و نتیجه درخواست ویزا به همراه پاسپورت طی 2 تا 3 هفته کاری به آدرس پستی متقاضی ارسال می شود.

در غیر این صورت اگر تعیین وقت شما از سایر کشورها انجام شود  شما مراحل پیکاپ ویزا را دارید که خود پروسه ای جدا دارد و مشمول هزینه می شود .که میتوانید از خدمات یزدان گشت سفیران در این زمینه هم استفاده ببرید .

توجه داشته باشید در صورت عدم حضور در روز تعیین وقت ، درخواست ویزای انگلیس شما  به طور خودکار از فهرست بررسی خارج خواهد شد ووقتتان سوخت خواهد شد ومبلغی استرداد نمیگردد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و یا استفاده از خدمات تخصصی یزدان گشت سفران  با ما درتماس باشید .

توجه فرمایید یزدان گشت سفیران تنها ارائه دهنده خدمات توریستی انگلیس میباشد و در حوزه اقامت انگلیس فعالیتی ندارد .

دفتر یزدان گشت سفیران :02141454

تور وقت سفارت انگلیس در دبی

تور وقت سفارت انگلیس در آنکارا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :