021-41454

واکسیناسیون پیش از سفر

واکسیناسیون پیش از سفر

واکسیناسیون پیش از سفر » در بعضی از  سفر های خارجی ممکن است شما ملزم شوید تا واکسن های خاصی را بزنید حالا این اجبار برای زدن واکسن ها یا  به این دلیل است که در کشور مقصد شما بیماری هایی وجود دارد که می خواهند شما را در مقابل آن بیمه کنند مثل پشه آنوفل که ناقل بیماری مالاریا در مناطق افریقایی است و  یا این که کشور مقصد شما  به مسائل بهداشتی  اهمیت بسیار زیادی می دهد مثل ایتالیا و یا کانادا و…

گاهی نیز ممکن است یک نوع بیماری خاص  بسیار و به سر عت همه گیر شده باشد مثل وبا و دولت ها بخواهند با شیوه واکسن زدن مانع از گسترش این بیماری در کشورشان شوند.

در سرتاسر ایتالیا مراقبت‌های بهداشتی در سطح بهتری از استاندارد انجام می‌پذیرد. اگرچه که بیمارستان‌های دولتی که در شمال کشور ایتالیا هستند کمی بهتر از بیمارستان‌های دولتی در جنوب ایتالیا هستند.

داروسازان در موارد بیماری‌های جزئی و کوچک میتوانند راهنمایی های لازم را داشته باشند و دارو به بیمار بدهند و در صورت لزوم می‌توانند مشاوره‌هایی نیز به بیمار داشته باشند. ساعات کاری داروخانه‎ها نیز همانند سایر مغازه‎ها است، هرچند برخی از داروخانه‌ها نیز شب هنگام باز هستند و در موارد اضطراری خدماتی را ارائه می‌دهند. بر شیشه داروخانه‌ها، لیستی از اسامی این داروخانه‌های شبانه روزی نصب شده است.

  • گردشگران اروپایی در صورتی که دچار سانحه و یا بیماری در ایتالیا بشوند، به صورت رایگان و یا با مبلغ بسیار کم خدمات پزشکی به آنها ارائه می‌شود. توصیه می‌شود گردشگران اروپایی حتما کارت بیمه سلامت خود را به همراه داشته باشند، چرا که این کارت اجازه استفاده از خدمات درمانی دولتی را برای این گردشگران فراهم می‌سازد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا کانادا

مطالب مرتبط

شهر ساحلی آنتالیا برای همه سلایق و رده های سنی متفاوت سرگرمی دارد برخی از جاهای تفریحی آنتالیا مناسب همه سن ها است مثل شو دلفین ها و اکواریوم آنتالیا پیشنهاد می کنیم اگر به این شهر سفر کردید حتما در مرکز شهر آنتالیا یعنی کنیالتی به بازدید این اکواریوم بروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :